Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

eSky.pl z nową strategią przygotowaną przez agencję NuOrder.

Do grona klientów agencji NuOrder dołączyła firma eSky Group - lider OTA (Online Travel Agency) w regionie CEE i jeden z największych graczy w regionie południowo amerykańskim.
O autorze
0 min czytania 2017-03-27

W ramach współpracy agencja zajmie się opracowaniem globalnej strategii oraz kompleksową obsługą polskiego Fanpage’a i wsparciem działań Social Media w Grupie eSky.

NuOrder jest również odpowiedzialny za kampanię performance w Social Media, której celem będzie wsparcie sprzedaży i działania wizerunkowe.

„Wybraliśmy NuOrder, ponieważ szukaliśmy str, który poza standardową obsługą Social Mediów, będzie oferował również niekonwencjonalne metody budowania wizerunku w tych kanałach. Dzięki przygotowanej strategii, eSky.pl będzie wytyczać nowe kierunki komunikacji w branży travel.”- mówi Rafał Bartoszewicz Marketing Communication Director.

Za kampanię mediową odpowiedzialny będzie dział performance media NuOrder wraz z eSky Group, który realizował kampanie w Social Media dla takich marek jak Żubrówka, Absolwent, Cydr Lubelski, Danfoss Link, Kotlin, DrWitt czy Tarczyn.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj