Spoty utrzymane są w konwencji kobiecego serialu, którego akcja toczy się w przytulnym zakładzie fryzjerskim. Do salonu „O!Włos” przychodzą różne kobiety z podobnym problemem – ich włosy są dosłownie wszędzie – na szczotce, na ubraniach, na podłodze…
– Każdy spot oparty jest o wiarygodny, życiowy insight oraz lekki, naturalny styl narracji i sympatycznych bohaterów. Wszystko po to, by budować wizerunek marki niedystansującej, pomocnej i maksymalnie skutecznej – tłumaczy Tomasz Kosiński, Creative Director w Opus B.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania podkreśla nie tylko szeroki aspekt zastosowań i benefitów marki Biotebal – w postaci tabletek, szamponu i odżywki, lecz także różne przyczyny niedoborów biotyny – karmienie piersią, nieprawidłową dietę czy zmianę pór roku.
Emisja, pierwszego z serii czterech spotów, rozpoczyna się 27 marca w ogólnopolskich stacjach TV. Za zakup mediów odpowiedzialny dom mediowy Mediacom.
Za kreację i nadzór nad realizacją kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyreżyserowała Anna Maliszewska a wyprodukowało studio Lemon. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Zstudio.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing