Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Polacy wśród finalistów konkursu Your Future Bottle marki Heineken

Po 3 miesiącach zmagań w konkursie na autorski projekt butelki piwa marki Heineken Your Future Bottle, poznaliśmy finałową piątkę, w której znalazło się aż 2 polskich designerów. Prace Anny Ptasińskiej i Bartka Bąka zostały wybrane spośród 2 000 projektów nadesłanych przez twórców z całego świata.
O autorze
2 min czytania 2013-04-04

Finał konkursu Your Future Bottle odbędzie się 11 kwietnia br. podczas Tygodnia Designu w Mediolanie.

Mark van Iterson Global Head of Design marki Heineken i juror konkursu Your Future Bottle powiedział: „Z okazji obchodów 140 lat istnienia marki, wybraliśmy ideę remiksowania przeszłości Heinekena, jako temat przewodni dla naszego konkursu. To pozwoliło projektantom z całego świata w pełni wyrazić swoją twórczość. Otrzymaliśmy w ten sposób prace, które absolutnie nie zawiodły moich oczekiwań. Poziom tegorocznych projektów był wyjątkowo wysoki, co uczyniło pracę moją i całego jury niezwykle trudną, ale z pewnością przyjemną! Przekazanie dziedzictwa marki Heineken w ręce młodych twórców było niezwykłą przygodą i udowodniło, że przetwarzanie przeszłości marki w celu tworzenia jej przyszłości, jest niezwykle dla niej ważne i inspirujące”.

Oprócz polskich projektantów Anny Ptasińskiej i Bartka Bąka w finałowej piątce znalazł się również projekt Andy Audsley z Australii oraz dwa projekty Fernando Degrossi z Brazyli. Wszyscy oni zostali docenieni za oryginalność projektów, a także za inspirujące podejście do historii marki Heineken.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ostateczny zwycięzca zostanie zaprezentowany podczas spektakularnego eventu w The Magazzini – nowej, ekscytującej przestrzeni Heinekena mieszczącej się na terenach Tygodnia Designu w Mediolanie. Przez cały tydzień, mieszkańcy Mediolanu i goście odwiedzający The Magazzini, będą mieli możliwość oddania głosu na swój ulubiony projekt. 11 kwietnia jury składające się z czterech osób (Mark van Iterson – Global Head of Design marki Heineken, Even Orensten – redaktor Cool Hunting’s, Mark Dytham – autor programu PechaKucha oraz Joshua Davis – pionier w dziedzinie grafiki cyfrowej) zadecyduje, który z finałowych projektów zwycięży. Przy ocenie projektów pod uwagę będzie brana przede wszystkim kreatywność, ale również nawiązanie do dorobku marki Heineken. Zwycięski projekt butelki Heinekena zostanie zaprezentowany nie tylko w Mediolanie, ale także zostanie wyprodukowany i znajdzie się w sklepach na całym świecie, tak jak stało się to ze zwycięskim projektem z poprzedniej edycji, który już teraz możemy podziwiać na sklepowych półkach w całej Polsce. Wszystkie prace, które dostały się do półfinałowej 30, także będzie można oglądać w The Magazzini przez cały czas trwania Tygodnia Designu, w dniach od 9 do 14 kwietnia.

Druga edycja konkursu Your Future Bottle została zorganizowana z okazji 140-lecia istnienia marki Heineken. Podczas konkursu uczestnicy z całego świata – niezależnie od tego czy byli profesjonalnymi designerami, czy też po prostu miłośnikami Heinekena, używając specjalnej aplikacji dostępnej w serwisie Facebook mieli okazję stworzyć swój autorski projekt butelki przyszłości dla holenderskiej marki piwa. Konkurs rozpoczął się 4 grudnia 2012 i zakończy się 11 kwietnia 2013.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 W galerii przegląd nadesłanych projektów:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się