Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„7 wspaniałych” – Ford prezentuje samochody swoich fanów na poznańskich targach Motor Show 2013

Już dziś, podczas Motor Show 2013 – największych targów motoryzacyjnych w Polsce – rozpocznie się ostatni etap „7 wspaniałych” – niestandardowej akcji realizowanej przez dom mediowy Mindshare dla Ford Polska.
O autorze
1 min czytania 2013-04-04

Przedstawiciele 7 fanklubów Forda, których samochody zyskały największe uznanie fanów marki, wystawią swoje auta „koło w koło” z najnowszymi modelami koncernu z Dearborn w Michigan.

4 kwietnia siedem fanklubów Forda zawalczy o miano czołowego stowarzyszenia fanów marki w Polsce. Unikatowe auta miłośników Forda zostaną zaprezentowane obok premierowych modeli koncernu na ekspozycji marki podczas poznańskich targów Motor Show 2013. Fankluby zostały wyłonione podczas pierwszego etapu akcji „7 wspaniałych”. Za pomocą dedykowanej aplikacji na fanpage’u marki na Facebooku, członkowie stowarzyszeń z całej Polski nadsyłali zdjęcia samochodów. 7 fanklubów, których modele zebrały najwięcej głosów otrzymało zaproszenia od Ford Polska do wzięcia udziału w poznańskich targach.

– Ford to marka, której fani tworzą bardzo zaangażowaną społeczność. Jej miłośnicy doskonale znają wszystkie modele, chętnie o nich dyskutują, służą radą innym fanom i często nawiązują formalne bądź nieformalne zrzeszenia. Konkurs dla fanklubów umożliwia marce zacieśnianie relacji ze swoimi fanami, zaś przedstawicielom fanklubów – daje unikatową szansę na zaprezentowanie swoich aut podczas największej w Polsce imprezy motoryzacyjnej – powiedział Bartosz Sikora, Director pionu Invention w domu mediowym Mindshare Polska.

Odwiedzający ekspozycję będą mogli zagłosować na najatrakcyjniejszy z siedmiu konkursowych samochodów. Fanklub, do którego będzie przynależeć zwycięskie auto, otrzyma od Ford Polska nagrodę pieniężną w wysokości 20 tys. zł. na rozwój działalności. Stowarzyszenia, które zajmą pozostałe miejsca na podium zawalczą odpowiednio o 15 tys. zł za drugą i 10 tys. zł za trzecią największą liczbę głosów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pasjonaci marki Ford od lat imponują wiedzą z zakresu motoryzacji oraz dbałością, z jaką obchodzą się z ukochanymi modelami. Dlatego też, w tym roku Ford Polska zaprosił swoich fanów do wspólnej celebracji wielkiego święta miłośników „czterech kółek”, jakim są rozpoczynające się właśnie targi Motor Show w Poznaniu.

O miano czołowego stowarzyszenia fanów Forda w Polsce zawalczą następujące fankluby: Mustang Klub Polska, FORD CLUB POLSKA, SierraFan, Ford Escort FanKlub Polska, Fiesta Klub Polska, Cougar Klub Polska oraz Mondeo Klub Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konkurs zostanie rozstrzygnięty 7 kwietnia, w ostatnim dniu targów. Uczestnik, który w najciekawszy sposób uzasadni oddanie swojego głosu na jeden z siedmiu ocenianych samochodów otrzyma od Ford Polska iPada.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję oraz realizację konkursu odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.