„Przyjaciel do zadań specjalnych” – nowy reality show TENA

26 marca w ramówce TVP pojawił się nowy program pod tytułem „Przyjaciel do zadań specjalnych” sponsorowany przez TENA. Celem programu jest pokazanie świata ludzi niepełnosprawnych i starszych z zupełnie innej perspektywy. Działania przygotowały agencje LiquidThread i Zenith.
O autorze
1 min czytania 2017-03-31

„Przyjaciel do zadań specjalnych” to reality show, w którym zderzone zostają dwa światy: świat osób, które ze względu na wiek bądź niepełnosprawność nie są w pełni aktywne oraz świat osób sprawnych, których życie koncentruje się często na zabawie i przyjemnościach. W każdym odcinku aktywna osoba przez kilka dni ma za zadanie zaopiekować się osobą niepełnosprawną lub starszą. Dzięki zderzeniu różnicy wieku, odmienności charakterów i wartości, bohaterowie otwierają się na zupełne nowe dla siebie światy i doświadczenia.

Sponsorem programu „Przyjaciel do zadań specjalnych” w TVP1 jest marka TENA, oferująca specjalistyczne kosmetyki, pieluchomajtki oraz majtki chłonne dla dorosłych, którzy zmagają się z problemem nietrzymania moczu.

W ramach działań prowadzona jest też komunikacja w social media oraz na stronie internetowej TENA.  

Premierowe odcinki programu można oglądać w każdą niedzielę o godz. 16:15 w TVP 1.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów przygotował Zenith. LiquidThread odpowiada za działania content marketingowe oraz produkcję billboardów sponsorskich.   

Słuchaj podcastu NowyMarketing