Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Akademia Praktyków Marketingu – nowa inicjatywa Stowarzyszenia Marketing 4 Business

Rozpoczynający się projekt Akademia Praktyków Marketingu ma na celu wzmacnianie roli marketingu jako kluczowego elementu budowania wartości firmy.
O autorze
1 min czytania 2013-04-05

Wspólny program opracowany przez Stowarzyszenie Marketing 4 Business oraz firmę szkoleniową Concept Labs obejmie cykl szkoleń, prowadzonych przez praktyków – profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania. Pierwsze poświęcone będzie budowaniu marek w dobie cyfrowego konsumenta.

Stworzenie Akademii Praktyków Marketingu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby współczesnych marketerów, od których wymaga się coraz większej efektywności działań w dynamicznie zmieniającym się, złożonym otoczeniu rynkowym i zalewie informacji.

– Marketerzy spośród docierających informacji nie mają czasu selekcjonować dla siebie tego co ważne i kluczowe. Dlatego proponujemy szkolenia, które dają gotowy zestaw wiedzy i narzędzi do zarządzania marką i jej działaniami marketingowymi. Wszystkie rozwiązania przedstawione są w sposób jak najbardziej praktyczny tak, aby uczestnicy szkolenia mogli je zastosować od razu w swojej codziennej pracy – mówi Wojciech Pronobis, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Marketing 4 Business.

Nowa inicjatywa Marketing 4 Business realizuje cel działalności Stowarzyszenia jakim jest wymiana najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń oraz podwyższanie standardów marketingu w celu wzmacniania jego roli w budowaniu wartości firmy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za komunikację PR Stowarzyszenia Marketing 4 Business odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

Słuchaj podcastu NowyMarketing