Wspólny program opracowany przez Stowarzyszenie Marketing 4 Business oraz firmę szkoleniową Concept Labs obejmie cykl szkoleń, prowadzonych przez praktyków – profesjonalistów z obszaru marketingu i zarządzania. Pierwsze poświęcone będzie budowaniu marek w dobie cyfrowego konsumenta.
Stworzenie Akademii Praktyków Marketingu jest bezpośrednią odpowiedzią na potrzeby współczesnych marketerów, od których wymaga się coraz większej efektywności działań w dynamicznie zmieniającym się, złożonym otoczeniu rynkowym i zalewie informacji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Marketerzy spośród docierających informacji nie mają czasu selekcjonować dla siebie tego co ważne i kluczowe. Dlatego proponujemy szkolenia, które dają gotowy zestaw wiedzy i narzędzi do zarządzania marką i jej działaniami marketingowymi. Wszystkie rozwiązania przedstawione są w sposób jak najbardziej praktyczny tak, aby uczestnicy szkolenia mogli je zastosować od razu w swojej codziennej pracy – mówi Wojciech Pronobis, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Marketing 4 Business.
Nowa inicjatywa Marketing 4 Business realizuje cel działalności Stowarzyszenia jakim jest wymiana najlepszych praktyk, wiedzy i doświadczeń oraz podwyższanie standardów marketingu w celu wzmacniania jego roli w budowaniu wartości firmy.
Za komunikację PR Stowarzyszenia Marketing 4 Business odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing