W ramach współpracy Blue 449 realizuje pierwszą w historii marki Be Organic kampanię telewizyjną. Spoty z udziałem Katarzyny Bujakiewicz, ambasadorki Be Organic, emitowane są m.in. w TVN i stacjach tematycznych kierowanych do kobiet. Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, gdzie promowane są 3 flagowe produkty Be Organic: krem do twarzy, masło i peeling do ciała.
Za strategię mediową i kompleksową realizację kampanii w telewizji i internecie (m.in. display i VOD w modelu programmatic, paid social) odpowiada Blue 449. Spot i kreacje internetowe przygotowała agencja Tururu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024