W spocie widzimy młodych członków zespołu nurkującego wraz z ich rodzicami. Podczas treningu zapytano dorosłych, czy chcą wziąć udział w lekcji i nauczyć się nurkowania. Odpowiedzi było jednoznaczne „jestem na to za stary/stara”.
Jednak Pino Auber, 79-letni mężczyzna z Trieste, udowadnia, że wiek nie ma znaczenia. Naukę nurkowania rozpoczął mając 57 lat! „Dzisiaj żyjemy dłużej, zawsze jest czas na pierwszy raz”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Film promuje projekt WE100 firmy Merck, który ma na celu zmianę sposobu, w jaki społeczeństwo myśli o starszych pokoleniach.
Za kreację spotu odpowiada agencja Ogilvy Italy oraz reżyserka Amanda Blue.
Na potrzeby projektu stworzono specjalną stronę na Facebooku. Ma ona pomóc w komunikacji między pokoleniami.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Niedawno Australijski oddział ONZ stworzył spot, który podkreśla znaczenie kobiecej solidarności. Uświadamia, że na nasze życie bardzo często mają wpływ ich poprzednie pokolenia – matki, babcie, prekursorki w różnych dziedzinach nauki.
PS2
Podczas filmu, stworzonego przez UNICE, pojawiają się sceny z obydwu wojen. Bohaterowie, choć dzieli ich kilka pokoleń, zabierają głos na przemian, a ich wypowiedzi się ze sobą łączą, tworząc jedną historię!