San Markos dla Estell

Agencja San Markos, która od marca zajmuje się kompleksową obsługą strategiczno-kreatywną dla grupy ENEL-MED, wykonała pierwsze realizacje dla jednej z marek grupy - kliniki medycyny estetycznej Estell.
O autorze
1 min czytania 2017-04-04

W ramach współpracy ENEL-MED powierzył San Markos całościową obsługę strategiczno – kreatywną nad marką Estell. Zakres dotychczas wykonanych prac obejmował: odświeżenie logotypu, w tym stworzenie CI, oraz zaprojektowanie nowego key visuala wykorzystywanego w materiałach BTL i digital.

Elementem wyróżniającym nową komunikację jest symbol koła, oznaczający profesjonalną opiekę lekarzy-specjalistów i najnowsze technologie zabiegowe. Niesie on także ze sobą definicję kobiecego piękna, rozumianego jako poczucie komfortu psychicznego i fizycznego.

Ponadto, key visual jest sygnowany nazwiskiem specjalisty z zakresu Chirurgii Onkologicznej i Chirurgii Ogólnej, Członka Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging – doktora Krzysztofa Jakubowskiego – który gwarantuje opiekę na najwyższym poziomie.

“Medycyna estetyczna to dla mnie nie tylko zawód, lecz pasja a przede wszystkim sztuka.” – dodaje Krzysztof Jakubowski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ENEL-MED istnieje od 1993 roku. Od 2011 r. jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych. Oferują pełną obsługę medyczną na terenie całego kraju. W skład grupy wchodzą przychodnie wieloprofilowe, dwa szpitale, oddziały diagnostyki obrazowej oraz specjalistyczne kliniki: medycyny estetycznej ESTELL i medycyny sportowej ENEL-SPORT. Oferują abonamenty dla firm i indywidualne pakiety, ubezpieczenia medyczne; szereg konsultacji lekarskich i stomatologicznych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się