Marka Hotpoint podsumowuje współpracę z blogerami

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Hotpoint podsumowuje współpracę z blogerami

Hotpoint, producent sprzętu AGD, podsumowuje swoją roczną współpracę z autorami bloga Mike&Mary. Marka objęła swoim patronatem blog Marysi i Michała Góreckich, którzy stali się ambasadorami urządzeń marki.

Współpraca bazowała na świadomym i merytorycznym lokowaniu sprzętów Hotpoint w komunikacji ambasadorów, a także na organizacji warsztatów kulinarnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Czy Hotpoint zdał egzamin blogerskiej rodziny?

Na blogu Mike&Mary pojawiają się treści tworzone głównie przez Michała Góreckiego, „tatę” blogerskiej rodziny. Na łamach swojej przestrzeni w Internecie informuje czytelników o subiektywnych przemyśleniach dotyczących prowadzenia rodzinnego życia, a także sposobów uatrakcyjniania chwil z bliskimi. Ważnym elementem w domu rodziny Góreckich jest kuchnia – w której nie tylko wspólnie przygotowują swoje posiłki na co dzień, ale także bawią się, rozmawiają i wzajemnie inspirują.

Z początkiem kwietnia 2016 roku marka objęła blog patronatem, wyposażając kuchnię rodziny Góreckich sprzętami do zabudowy marki Hotpoint ze swojej najnowszej linii wzorniczej. Dzięki temu brand stał się towarzyszem dnia codziennego blogerów, widocznym w kilkudziesięciu wpisach na blogu, a także w przestrzeni Social Media rodziny Góreckich. Hotpoint stał się jednocześnie narzędziem do przygotowywania posiłków, jak i stworzył przestrzeń do przeprowadzania rodzinnych zabaw, m. in. wspólnego wróżenia z okazji andrzejek. 

Poza Internetem

W trakcie współpracy małżeństwo Góreckich przeprowadziło dwa warsztaty kuchenne w łódzkim studiu kulinarnym „Book&Cook”.

Pierwszy dotyczył konkursu z okazji Dnia Ojca. Zadaniem uczestnika konkursu było napisanie treści krótkiego, kreatywnego dialogu, prowadzonego przez trójkę dzieci – dialog miał być spójnym komentarzem do zdjęcia, na którym trójka dzieci gotuje razem w kuchni. Nagrodą było wspólne gotowanie w studiu „Book&Cook”.

Drugi z warsztatów był kierowany do blogerów kulinarnych w ramach wspólnego świętowania Europejskigo dnia Zdrowego Jedzenia i Gotowania. Zebrana grupa wraz z ambasadorami marki gotowała na sprzętach Hotpoint. Motywem przewodnim spotkania były łatwe i lekkie przekąski dla dzieci i ich rodziców, które możemy szybko przygotować w ciągu dnia. Odzew po wydarzeniu był bardzo pozytywny, a warsztaty miały realną wartość merytoryczną dla wszystkich zebranych. Uczestnicy spotkania mogli samodzielnie przetestować działanie sprzętów marki Hotpoint oraz nauczyć się nowych przepisów pasujących do codziennej kuchni rodzinnej. Zdjęcia z warsztatów umieszczone w kanałach Social Media zaproszonych gości cieszyły się dużym zainteresowaniem i interakcją ze strony odbiorców.

Komunikacja marki Hotpoint tworzona z rodziną Góreckich objęła blogi mikemary.pl oraz mamygadzety.pl wraz z kanałami Social Media powyższych blogów. Treści zawierały zarówno wpisy, zdjęcia, jak i materiały wideo. Celem współpracy było zwiększenie świadomości marki oraz podtrzymywanie wizerunku brandu kierowanego do nowoczesnej rodziny oraz jej otoczenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij