Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Lubella i rodzinny obiad

Trwa kampania „Lubella i 1000 pomysłów”.Marka przedstawia kolejną okazję do przygotowania dania z makaronem – tym razem to penne z indykiem i brokułami, jako opcja dla rodzinnego obiadu. Reklama będąca kontynuacją cyklu spotów tegorocznej kampanii zachęca do rodzinnego gotowania i wspólnego zasiada.
O autorze
0 min czytania 2017-04-04

Lubella w tegorocznej komunikacji skupia się na czerpaniu inspiracji z sezonowych produktów i wykorzystywaniu okazji do wspólnego ucztowania. Trzecia odsłona kulinarnych pomysłów Lubelli to obiad w rodzinnej wersji. Wesoła atmosfera w kuchni to efekt wspólnej pracy rodziców i dziecka, którzy przygotowują kolorowe, zdrowe i pożywne danie dla całej rodziny – penne z indykiem, brokułami i chili. Lubella udowadnia, że warto nie tylko wspólnie jeść posiłki, ale także czerpać radość z możliwości wspólnego ich przygotowywania, które może dostarczyć dużo radości wszystkim domownikom.

Spot „Lubella i rodzinny obiad” to kolejny spot w całorocznej kampanii „Lubella i 1000 pomysłów”. Wraz z jego emisją marka rozpoczęła kolejny sezon kulinarnych inspiracji – tym razem oparty na familijnym podejściu gotowania.