Jak powiedział w jednym z wywiadów, tak świetną formę zawdzięcza trzem godzinom ćwiczeń dziennie. Stwierdził również, że pomimo wieku czuje się młodo – tu nie chodzi o wiek, ale o stan umysłu.
Reebok jako marka zaangażowana chce pomagać w przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym, a sprawność fizyczna jest najlepszą drogą do odblokowania siebie. Pomaga budować swoją tożsamość i kształtować nasze życie. Dlatego Wang został twarzą kampanii „Be More Human”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przedstawiciele Reeboka podkreślają, że przykład Wanga zaczął przekształcać spojrzenie chińskiego społeczeństwa na starzenie się i pokazał, że w każdym wieku można osiągnąć swoje cele.
Wszystkie spoty z serii „Be More Human” zobaczycie poniżej:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Reebok zachęcał również, w dość nietypowy sposób, by robić w życiu nieszablonowe rzeczy. Inspirująca reklama z udziałem… kurczaka?
PS
Apple też pokazało, że bez względu na wszystko warto wspinać się na szczyt!