Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Reklama dnia: Gorący chiński „dziadek” ambasadorem Reeboka

Reklama dnia: Gorący chiński „dziadek” ambasadorem Reeboka
Wang Deshun, nazywany „najgorętszym dziadkiem w Chinach", stał się gwiazdą po tym, jak w 2015 roku jego tors mogliśmy zobaczyć podczas Chińskiego Tygodnia Mody. Teraz ma 80 lat, a Reebok zatrudnił go jako ambasadora marki.
O autorze
1 min czytania 2017-04-04

Jak powiedział w jednym z wywiadów, tak świetną formę zawdzięcza trzem godzinom ćwiczeń dziennie. Stwierdził również, że pomimo wieku czuje się młodo – tu nie chodzi o wiek, ale o stan umysłu.

Reebok jako marka zaangażowana chce pomagać w przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym, a sprawność fizyczna jest najlepszą drogą do odblokowania siebie. Pomaga budować swoją tożsamość i kształtować nasze życie. Dlatego Wang został twarzą kampanii „Be More Human”.

Przedstawiciele Reeboka podkreślają, że przykład Wanga zaczął przekształcać spojrzenie chińskiego społeczeństwa na starzenie się i pokazał, że w każdym wieku można osiągnąć swoje cele.

Wszystkie spoty z serii „Be More Human” zobaczycie poniżej: 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Reebok zachęcał również, w dość nietypowy sposób, by robić w życiu nieszablonowe rzeczy. Inspirująca reklama z udziałem… kurczaka?

PS

Apple też pokazało, że bez względu na wszystko warto wspinać się na szczyt!