Reklama dnia: Gorący chiński „dziadek” ambasadorem Reeboka

Reklama dnia: Gorący chiński „dziadek” ambasadorem Reeboka

Wang Deshun, nazywany „najgorętszym dziadkiem w Chinach", stał się gwiazdą po tym, jak w 2015 roku jego tors mogliśmy zobaczyć podczas Chińskiego Tygodnia Mody. Teraz ma 80 lat, a Reebok zatrudnił go jako ambasadora marki.

Jak powiedział w jednym z wywiadów, tak świetną formę zawdzięcza trzem godzinom ćwiczeń dziennie. Stwierdził również, że pomimo wieku czuje się młodo – tu nie chodzi o wiek, ale o stan umysłu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reebok jako marka zaangażowana chce pomagać w przekraczaniu własnych granic i pokonywaniu słabości, stawaniu się lepszym i jeszcze silniejszym, a sprawność fizyczna jest najlepszą drogą do odblokowania siebie. Pomaga budować swoją tożsamość i kształtować nasze życie. Dlatego Wang został twarzą kampanii „Be More Human”.

Przedstawiciele Reeboka podkreślają, że przykład Wanga zaczął przekształcać spojrzenie chińskiego społeczeństwa na starzenie się i pokazał, że w każdym wieku można osiągnąć swoje cele.

Wszystkie spoty z serii „Be More Human” zobaczycie poniżej: 

Reebok zachęcał również, w dość nietypowy sposób, by robić w życiu nieszablonowe rzeczy. Inspirująca reklama z udziałem... kurczaka?

PS

Apple też pokazało, że bez względu na wszystko warto wspinać się na szczyt!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij