Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Jeżeli twoja kampania zmieniła postawy ludzi, wyróżniła się kreacją lub skutecznością przekazu, to być może zdobędziesz statuetkę w konkursie na Kampanię Społeczną Roku. Jednak z całą pewnością znajdziesz się w doborowym towarzystwie ludzi, którzy „komunikują dla wspólnego dobra”.

Zgłoszenia ruszają 1 kwietnia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 r. w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu.

Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

– Jak co roku, głównym celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentrują się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy by zmagania konkursowe stały się próbą oceny tematyki, na którą zwracają jej twórcy – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21 czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku)

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej, portal kampaniespoleczne.pl oraz wydawcę Portalu, Fabrykę Komunikacji Społecznej.

Partnerzy: Polpharma, Jetline, Biedronka.

Patroni medialni konkursu: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, NowyMarketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Związek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief, Teatr Kamienica

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij