Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew

Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew
Mountain Dew rozpoczęło pracę z agencją cyfrową Firstborn, by w spektakularny sposób przywitać nową linię produktów premium. Głębokie smaki, muzyka i ekstremalne wyczyny w technologii 360.
O autorze
1 min czytania 2017-04-04

Kiedy impreza przenosi się na inny wymiar, robi się niebezpiecznie. Kiedy goście na przyjęciu wypadają z samolotu, dopiero zaczyna się zabawa. Zobaczcie nową akcję producenta napojów energetycznych.



Nagranie powstało w ciągu 18 godzin i obejmowało dwa dni zdjęciowe. Skok nakręcono cztery razy za pomocą GoPro Omni. Reżyser dodaje, że w takich chwilach, nie ma czasu na błędy.

Wideo rozpoczyna serię reklam produktów Mountain Dew Label – wysokiej jakości linii produktów zawierającej różne etykiety – czarną, która ma „odważny smak jagody z eleganckimi ziołowymi nutami”, zielonej, „w której poczujemy aromaty kiwi i jabłek” oraz białej etykiety, która „łączy klasyczny Dew z nieoczekiwanym smakiem tropiku”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film powstał we współpracy z firmą Digital Domain.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reklamy w technologii 360 stają się coraz bardziej popularne. Napój Coors Light również zrealizował kilka reklam za pomocą tej technologii, zobaczcie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się