Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew

Impreza zaczyna się tam, gdzie robi się niebezpiecznie. Nowa reklama Mountain Dew

Mountain Dew rozpoczęło pracę z agencją cyfrową Firstborn, by w spektakularny sposób przywitać nową linię produktów premium. Głębokie smaki, muzyka i ekstremalne wyczyny w technologii 360.

Kiedy impreza przenosi się na inny wymiar, robi się niebezpiecznie. Kiedy goście na przyjęciu wypadają z samolotu, dopiero zaczyna się zabawa. Zobaczcie nową akcję producenta napojów energetycznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do tej pory doświadczenia VR z Mountain Dew obejmowały snowboard, skateboarding i szybką jazdę samochodem.

Nagranie powstało w ciągu 18 godzin i obejmowało dwa dni zdjęciowe. Skok nakręcono cztery razy za pomocą GoPro Omni. Reżyser dodaje, że w takich chwilach, nie ma czasu na błędy.

Wideo rozpoczyna serię reklam produktów Mountain Dew Label - wysokiej jakości linii produktów zawierającej różne etykiety – czarną, która ma „odważny smak jagody z eleganckimi ziołowymi nutami", zielonej, „w której poczujemy aromaty kiwi i jabłek" oraz białej etykiety, która „łączy klasyczny Dew z nieoczekiwanym smakiem tropiku".

Film powstał we współpracy z firmą Digital Domain.

PS

Reklamy w technologii 360 stają się coraz bardziej popularne. Napój Coors Light również zrealizował kilka reklam za pomocą tej technologii, zobaczcie!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij