Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wózkiem inwalidzkim z L-ką po placu manewrowym w spocie kampanii społecznej „Godzina jazdy na wózku”

Liczba drogowych wypadków śmiertelnych w Polsce spadała z roku na rok. W 2016 roku zaczęła ponownie wzrastać. Jesteśmy w stanie to zmienić w godzinę – mówią twórcy kampanii społecznej Godzina jazdy na wózku zrealizowanej dla Akademii Auto Świat przez 2012agency i dom produkcyjny Papaya Films.
O autorze
1 min czytania 2017-04-05

Godzina jazdy na wózku to ogólnopolska akcja edukacyjna adresowana przede wszystkim do kandydatów na kierowców oraz młodych uczestników ruchu drogowego. Kampanię promuje spot wyreżyserowany przez Iwonę Bielecką, w którym widzowie obserwują zmagania kursantów szkoły jazdy poruszających się po placu manewrowym i w przestrzeni miejskiej na wózku inwalidzkim z charakterystyczną L-ką. Mówi się, że kierowcom, zwłaszcza świeżo upieczonym, brakuje wyobraźni. Dlatego zamiast kolejnej godziny kursu, postanowiliśmy zorganizować lekcję odpowiedzialności. – mówi pomysłodawca kampanii, Marcin Pucyk.

Kampania jest odpowiedzią na realny problem widoczny w statystykach śmiertelnych wypadków, których sprawcami – w przeważającej części – są młodzi kierowcy. Według ekspertów Akademii Auto Świat główne źródło problemu leży w powierzchownym podejściu do kursu nauki jazdy, który oprócz teorii powinien uczyć także odpowiedzialności.

Właśnie uświadomienie wagi odpowiedzialności za kierownicą wzięli sobie za cel twórcy kampanii. Podobno współczesny marketing ewoluuje w marketing doświadczeń. Myślę, że udało się nam zorganizować doświadczenie, które naprawdę ma szansę zmienić myślenie ludzi o prowadzeniu pojazdów. Wykorzystaliśmy moment – tuż przed dopuszczeniem do egzaminu i przełamaliśmy pokutującą postawę – <<jak najszybciej odbyć 30 godzin jazdy i zapisać się na egzamin.>> Mam nadzieję, że po naszej lekcji kursanci zrobią wszystko, żeby już nigdy nie usiąść na wózku ani nie posadzić na nim innego uczestnika ruchu. – wyjaśnia Pucyk.

Akcję wspierają ambasadorzy: Rafał Sonik, Gosia Rdest, Klaudia Podkalicka oraz Kuba Bielak, którzy na potrzeby kampanii nakręcili krótkie filmy z wykorzystaniem symbolu kampanii – wózka inwalidzkiego z L-ką.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spot przygotowany w ramach kampanii, znajdzie się w stałym programie nauki teorii jazdy w Akademii Auto Świat. Film będzie również wyświetlany w trakcie ogólnopolskich warsztatów prowadzonych w ramach kampanii Auto Asertywni w szkołach ponadgimnazjalnych. Celem kampanii jest wprowadzenie godziny jazdy na wózku do kursu na prawo jazdy kategorii B we wszystkich ośrodkach szkoleniowych w Polsce.

Za pomysł i kreację kampanii odpowiada 2012agency, reżyserią spotu zajęła się Iwona Bielecka, a jego produkcją Papaya Films. Działania PR prowadzi Sztengreber.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Oficjalna strona kampanii: www.godzinajazdynawozku.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się