Browar Pilsweizer poszerza dystrybucję, jego piwa zadebiutują w sieci Auchan

Browar Pilsweizer wchodzi ze swoimi piwami do sieci Auchan. Już w najbliższych dniach w sklepach tej marki pojawi się 8 gatunków piw Pilsweizer.
O autorze
1 min czytania 2017-04-06

Piwa Pilsweizer pojawią się we wszystkich hipermarketach Auchan w całej Polsce (jest ich prawie 80), a także w sieci mniejszych sklepów Simply Market, również należącej do Grupy Auchan. Na początkowym etapie współpracy, na półkach Auchan zadebiutuje 8 gatunków piw browaru Pilsweizer: Aloesowe, Exclusive, Grybów, Góralskie, Lach, Premium, Strong i Szwejkowe. 

Jako browar regionalny najsilniejszą pozycję mamy oczywiście na południu Polski, szczególnie w Krakowie i województwie małopolskim, jednak kilka lat temu podjęliśmy strategiczną decyzję o budowaniu dystrybucji naszych piw i budowaniu świadomości naszej marki w całej Polsce. I od tej pory tę strategię realizujemy, czego efektem są duże wzrosty produkcji i sprzedaży browaru rok do roku– mówi Andrej Chovanec, Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu Browaru Pilsweizer. 

W 2016 r. browar zwiększył produkcję i sprzedaż piwa o ponad 40 proc. w stosunku do roku 2015. Roczna produkcja browaru osiągnęła rekordowy poziom 14,2 tys. hektolitrów.

W kontekście obecności naszego piwa coraz powszechniej w  całym kraju, rozpoczęcie współpracy z siecią Auchan i Simply Market to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Prowadzimy też analogiczne rozmowy z innymi sieciami, tak więc nie jest wykluczone, że jeszcze w tym roku nasze piwa zaistnieją także w innych czołowych supermarketach w Polsce. Ten kierunek rozwoju, wraz z coraz mocniejszym wchodzeniem w obszar HoReCa, powinny nam pomóc zrealizować plany produkcyjne i sprzedażowe na 2017 r. które zakładają ustanowienie nowego rekordu produkcji i zbliżenie się do pułapu 20 tys. hektolitrów wyprodukowanego piwa  – dodaje Chovanec. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Browar Pilsweizer jest kontynuatorem tradycji założonego w 1804 r. w Siołkowej browaru, który dynamicznie zaczął się rozwijać po przejęciu go w 1887 r. przez czeskiego piwowara Franciszka Paschka.  

W 2005 r. Browar Grybów w Siołkowej został kupiony przez Ivana i Andreja Chovanców, którzy, podobnie jak ponad 100 lat temu Paschek, zajęli się jego rozwojem po latach problemów finansowych – w 2007 r. doprowadzili do ustabilizowania jego sytuacji i rozpoczęli produkcję piwa. Browar Pilsweizer jest obecnie jedynym browarem regionalnym w Małopolsce i na Podkarpaciu. W planach jest rozbudowa browaru o hotel i ośrodek Spa (które będą mieścić się w zrewitalizowanych budynkach starego browaru).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się