Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe osoby w Ogilvy & Mather w dziale kreacji

Z dniem 03 kwietnia 2017 do zespołu kreatywnego Ogilvy & Mather dołączą TOMEK ZIELIŃSKI (Senior Copywriter) oraz KUBA PRZESZŁOWSKI (Senior Art Director).
O autorze
1 min czytania 2017-04-07

Tomasz w reklamie pracuje już od 15 lat. W latach 2014 – 2015 pracował na stanowisku Creative Director w Havas/SugarFree, a od 2016 w agencji Walk na stanowisku Senior Copywriter. W swojej karierze pracował na takich klientach jak Era Biznes, TP Orange, Plus dla Firm oraz T-Mobile.

Kuba swoją karierę w reklamie zaczął 13 lat temu. W 2016 dołączył do Tomka do agencji Walk na stanowisku Senior Art Director. Pracował dla następujących klientów: Plus, T-Mobile, Sony Mobile.

Na swoim koncie mają następujące nagrody:

  • 2003 Złota EPICA za print dla Fiata
  • 2006 złoto w Cannes (YC)
  • 2007 srebro ADCE
  • 2010 srebro w Portoroż

Oczywiście nie brakuję w ich dorobku nagród Effie, Złotych Orłów czy KTRów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z końcem marca, po dwóch latach w Ogilvy & Mather z agencją żegnają się Andrzej Błachut oraz Marcin Mroczek, którzy między innymi byli odpowiedzialni za kampanie dla nju mobile.

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się