Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko

Reklama dnia: Jeśli oszczędzasz pieniądze, możesz czuć się epicko
MoneySuperMarket przenosi animowanego bohatera lat 80-tych do prawdziwego świata i napełnia go niezwykłą radością dzięki zaoszczędzonym pieniądzom.
O autorze
1 min czytania 2017-04-07

Marka w kampanii wideo wykorzystała znanego nam Szkieletora i jego odwiecznego rywala He-Mana. Tym razem postacie w żaden osób ze sobą nie walczą, dlaczego? Ponieważ Szkieletor zaoszczędził trochę pieniędzy, dzięki czemu czuje się lekko, „epicko” i prezentuje nam swój oszałamiający taniec.

Darren Bentley, dyrektor ds. Marketingu w MoneySuperMarket, powiedział, że dodanie postaci Szkieletora wniosło świeżości do kampanii marki. 

„Myśleliśmy, że to zabawne, aby zmienić postrzeganie jednego z najbardziej znanych bohaterów naszego dzieciństwa i pokazać, że niezależnie od tego, kim jesteś, można czuć się jak gwiazda, jeśli oszczędzamy nasze pieniądze.”

Jo Gunn, kierownik Mattel UK, dodał, że kampania „wprowadzi He-Mana i Szkieletora do nowego pokolenia fanów”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Przeniesienie postaci z bajek, książek do świata rzeczywistego dobrze sprawdza się w przypadku spotów reklamowych. Agencja BDO Toronto specjalnie dla kanadyjskich wydawców romansów Harlequin Books przygotowała spoty, w których możemy spotkać współczesne kobiety na randkach z fikcyjnymi postaciami: kowbojami i wikingami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się