Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy dyrektor handlowy Arval Polska

W kwietniu br. Paweł Racis objął stanowisko dyrektora handlowego Arval Polska. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozwój produktów oraz zarządzanie działem handlowym.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Paweł Racis zaczynał swoją karierę jako przedstawiciel handlowy, gdzie zdobywał kolejne awanse w strukturach działu handlowego UPS. Przez ostatnie dziewięć lat był członkiem Krajowej Rady Dyrektorów UPS Polska, pełniąc odpowiednio role dyrektora ds. współpracy z przedstawicielstwami i dyrektora handlowego. Zajmował się m.in. rozwojem struktur sprzedaży, budżetowaniem oraz szkoleniem terenowych menedżerów sprzedaży.

Kierowanie działem handlowym Arval Polska, wicelidera na polskim rynku FSL, z pewnością będzie dla mnie dużym wyzwaniem. Jestem przekonany, że dzięki zdobytym dotychczas doświadczeniom oraz wiedzy uda mi się wesprzeć rozwój firmy – mówi Paweł Racis, dyrektor handlowy Arval Polska.

Bardzo się cieszę, mogąc powitać Pawła w moim zespole. Liczę, że doświadczenie Pawła w zarzadzaniu dużymi strukturami sprzedaży w segmencie B2B pozwoli na dalszy dynamiczny rozwój naszej floty, rozwój kompetencji osób zatrudnionych w dziale sprzedaży i zapewnienie najwyższej satysfakcji klientów z poziomu obsługi. Branża logistyczna jak i Zarządzanie Flotą mają wiele analogii pod względem profilu klientów, procesu sprzedaży i obsługi – zarówno zapewnienie ciągłości dostaw jak i zapewnienie mobilności dla pracowników, są kluczowe dla klienta biznesowego – mówi Grzegorz Szymański, dyrektor generalny Arval Polska.

Paweł Racis jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Politechniki Warszawskiej oraz studiów podyplomowych MBA organizowanych przez Instytut Nauk Ekonomicznych PAN wspólnie z Wiedeńskim Instytutem Badań Ekonomicznych. Ma wieloletnie doświadczenie biznesowe zdobyte w firmie UPS – globalnym liderze rynku logistycznego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj