„Nie spiesz się, Twój piekarnik zawsze zdąży” w kampanii Siemens

W prasie, TV i on-line, a także w mediach społecznościowych ruszyła kampania marki Siemens, której bohaterami są piekarniki z serii iQ700. Akcję przygotowała firma BSH i agencja ACR Media House.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Technologia iSensoric. Inspirujące możliwości

Piekarniki Siemens iQ700 wyróżniają się na rynku inteligentną technologią iSensoric, dzięki której pieczenie zyskuje zupełnie nową jakość, a użytkownik – więcej wolnego czasu. Jest to możliwe, dzięki przełomowej funkcji varioSpeed skracającej czas gotowania potraw nawet do 50%. To właśnie na niej oparte zostały działania promujące piekarniki Siemens, które potrwają do końca czerwca.

W ramach akcji emitowany będzie spot w dwóch wersjach – 15- i 30-sekundowej. Swoim zasięgiem obejmie ona największe kanały ogólnopolskie i tematyczne. Ponadto, równolegle do kampanii TV prowadzone będą działania z zakresu eCommerce, a na największych portalach ukażą się bannery reklamujące serię Siemens iQ700. Akcję wspierać będzie komunikacja w mediach społecznościowych i PR, a także szeroka kampania prasowa w najpoczytniejszych tytułach wnętrzarskich, kobiecych, lifestyle’owych i podróżniczych. W wybranych punktach sprzedaży widoczne będą także materiały POS w postaci naklejek produktowych na piekarnikach.

  

Akcję przygotowali:
Spot TV: BSH Home Appliances GmbH
Kampania on-line: ACR Media House
Kampania prasowa: BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego sp. z o.o.
mPOS: Tomasz Lechociński TStudio

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj