Aasa stawia na transparentność na polskim rynku

Grupa Aasa, działająca w Polsce od 2012 roku, uruchomiła nową wersję swojej globalnej strony internetowej. Nad koncepcją witryny, dostępnej w języku polskim i angielskim, pracował przez ostatni rok specjalnie dedykowany zespół ekspertów z trzech krajów – Polski, Estonii i Finlandii.
O autorze
1 min czytania 2017-04-10

Kluczowym elementem  portalu są pracownicy firmy.

W nowej odsłonie serwisu korporacyjnego aasaglobal.com postawiono na zaprezentowanie sylwetek pracowników oraz ich historii związanych z pracą w firmie. Celem tego nietypowego rozwiązania było pokazanie wartości, jakimi kieruje się Aasa, takich jak transparentność, odpowiedzialność i bezpieczeństwo. Witryna została stworzona w formie kompleksowej wizytówki firmy, aby zarówno potencjalni pracownicy i klienci zainteresowani poznaniem marki, jak również partnerzy biznesowi czy przedstawiciele mediów, znaleźli tu wszelkie interesujące ich informacje. 

Dziś wiele firm z branży finansowo-technologicznej pozostaje anonimowa. Chcieliśmy zmienić ten stan rzeczy i wyznaczyć nowy trend na rynku. Stawiamy na pełną przejrzystość w dostępie do informacji o strukturze i modelu działalności firmy. Otwarcie pokazujemy kim jesteśmy, zgodnie z naszym założeniem, aby być bliżej ludzi – mówi Magdalena Pawlak, Marketing Project Manager w Aasa Polska, odpowiedzialna za realizację projektu. 

Ze względu na specyfikę branży FinTech i sektora pożyczkowego, Aasa podkreśla przynależność do kluczowych organizacji branżowych oraz uwzględnianie problematyki społecznej w swoim działaniu. W nowym serwisie internetowym można odnaleźć informacje dotyczące członkostwa Aasa Polska w Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych oraz fakt posiadania Certyfikatu Odpowiedzialnego Biznesu przyznanego w 2015 roku przez ERIF Biuro Informacji Gospodarczej. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na nowym portalu oprócz informacji dotyczących grupy i standardów działania można znaleźć także wiadomości o organizowanych przez firmę programach i inicjatywach nakierowanych na integrację pracowników oraz ich rozwój w wymiarze społecznym i zawodowym. Poprzez zaprezentowanie wyników badania kultury organizacyjnej, które wykazało wysoko rozwinięty model opiekuńczości i przejrzystości, charakterystyczne dla skandynawskich firm – Aasa zamierza dotrzeć do potencjalnych pracowników.

Serwis jest kolejnym elementem wieloetapowej strategii ekspansji grupy na poszczególnych rynkach. Dzięki naszym działaniom świadomość marki i produktów Aasa wzrosła w Polsce w przeciągu ostatniego roku o niemal 100 procent. Na samym rynku polskim firma udzieliła już ponad 300 tys. pożyczek ratalnych – dodaje Łukasz Korziński, Customer Experience & Communication Manager w Aasa Polska. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Grupa Aasa oprócz nowej strony korporacyjnej posiada także dedykowane strony internetowe dotyczące oferowanych na polskim rynku usług. Są nimi aasapolska.pl, przeznaczona dla klientów indywidualnych oraz specjalny portal dla przedsiębiorców – aasadlabiznesu.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Firma została założona w 2011 roku i oprócz Polski działa także w Estonii, Finlandii, Szwecji, Chile oraz w Indonezji.