Elżbieta Wojtczak (CEO Communcation Unlimited): Marketing zaczyna się, kiedy stajemy rano przed lustrem i podejmujemy decyzję jak się ubrać

Elżbieta Wojtczak (CEO Communcation Unlimited): Marketing zaczyna się, kiedy stajemy rano przed lustrem i podejmujemy decyzję jak się ubrać

Osobą, która tym razem zmierzyła się z Marketingową 11 jest Elżbieta Wojtczak, CEO, Communication Unlimited.

1. W marketingu najważniejsze jest …

Strategia, konsekwencja i profesjonalizm (do bólu).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł …

Unseen Beauty – komunikacja zrealizowana we współpracy z Super-Pharm, pomagająca kobietom z dysfunkcją wzroku. Dzięki zaprojektowanej aplikacji mogły wykonywać makijaż i czuć się pięknymi.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć …

20 lat temu podjęłam decyzję o przejściu z sieciowej agencji do niezależnej polskiej firmy. Była to najlepsza decyzja w moim życiu.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to …

Kampania “Pij mleko będziesz wielki”, którą Communication Unlimited przez 8 lat konsekwentnie prowadziło, budując świadomość marki na poziomie 95%.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to …

Nigdy nikomu niczego nie zazdrościłam.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to …

Małe, zwinne struktury potrafiące dostosowywać się do nieustannie zmieniającego się świata.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to …

Digital niepoparty działaniami off-line.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są …

Dodawanie talentów, twórczy niepokój, pozytywna synergia i profesjonalizm.

9. Swoje inspiracje czerpię z …

Ze słuchania mądrych ludzi – bycie absolwentem AMP IESE (najlepszej szkoły biznesu na świecie wg FT) pozwala na nieustający rozwój i dostęp do najlepszych casów i profesorów. 

10. Moja kampania marzeń ...

Praca z Elonem Muskiem nad komunikacją Tesli.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że …

Marketing to najwspanialsza i najważniejsza dziedzina ludzkiej działalności, którą zaczyna się, kiedy stajemy rano przed lustrem i podejmujemy decyzję jak się ubrać. Kreowanie świata marki to fascynująca praca.

Elżbieta Wojtczak
CEO Communication Unlimited
ekspert w dziedzinie reklamy i zarządzania agencją reklamową

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij