Słodka współpraca GoldenSubmarine i WINIARY

Słodka współpraca GoldenSubmarine i WINIARY

Agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine przygotowała kampanię digital, wprowadzającą nowy produkt – WINIARY Budyń do ciast i kremów o smaku: czekoladowym, waniliowym i śmietankowym.

GoldenSubmarine była odpowiedzialna za pomysł kreatywny i strategię wprowadzenia nowego produktu. Agencja zajmowała się też wdrożeniem kampanii w kanale digital i przygotowaniem odpowiednich formatów reklamowych. Do kampanii WINIARY Budyń do ciast i kremów zostali zaangażowani blogerzy, którzy na swoich blogach przygotowali przepisy z wykorzystaniem nowego produktu. Świąteczne desery z budyniem do ciast i kremów WINIARY można zobaczyć m.in. na blogach „Gotuję bo lubię”, „Poezja smaku” czy „Ostra na słodko”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania wystartowała 27 marca i potrwa do Wielkanocy. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Kampania WINIARY Budyń do ciast i kremów to kolejna realizacja GoldenSubmarine dla firmy NESTLÉ POLSKA. Wcześniej agencja pracowała m.in. przy kampanii promującej Sosy na grilla WINIARY, Kostkę Mięsną WINIARY, a także MAGGI.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij