Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa kampania Mazdy przypomina o fascynacji jazdą samochodem

Nowa kampania Mazdy pod hasłem Drive Together przypomina o emocjach towarzyszących prowadzeniu samochodu w czasach, kiedy wiele innych marek marginalizuje rolę kierowcy.

Odwołując się do antropocentrycznego fundamentu marki, kampania koncentruje się na tym, jak jazda samochodem pobudza ludzkie zmysły. Dla opisania więzi istniejącej między samochodem a kierowcą Mazda używa japońskiego określenia Jinba Ittai, które pierwotnie odnosiło się do idealnej harmonii między konnym łucznikiem a jego wierzchowcem. 

Tomasz Nagot, dyrektor marketingu Mazda Polska, tak komentuje nową reklamę: „Kiedy inne marki ograniczają udział kierowcy w prowadzeniu samochodu poprzez stosowanie zmian technologicznych, naszą rolą jest tworzenie samochodów, które pozwalają kierowcy poczuć bliskość z autem. Nasi projektanci i inżynierowie starają się opanować tę sztukę do perfekcji. Uważamy, że sprawna komunikacja między kierowcą i samochodem nie tylko zwiększa bezpieczeństwo jazdy, ale także powoduje, że dostarcza ona większej satysfakcji i przyjemności. Chcemy, aby ludzie byli kierowcami naszych samochodów, a nie tylko ich pasażerami. Kampania Drive Together podkreśla jedność kierowcy z samochodem”. 

Pierwsza reklama telewizyjna przedstawia skojarzenia między ludzkimi zmysłami a różnymi podzespołami i funkcjami samochodu, którym jest nowa Mazda MX5 RF — najnowsza wersja najlepiej sprzedającego się na świecie sportowego roadstera. 

Kampania Drive Together będzie prowadzona we wszystkich kanałach wykorzystywanych przez Mazdę, w tym w telewizji, i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Pierwszą emisję spotu reklamowego zaplanowano na 3 kwietnia 2017. Za adaptację kampanii na rynku polskim odpowiada agencja J. Walter Thompson Warsaw oraz dom mediowy Mindshare.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij