Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017.
W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.