Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszyła kampania Hyundai Move On. Nowy ideał samochodu

Wystartowała nowa kampania promocyjna modelu Hyundai i30 Nowej Generacji pod hasłem „Move on. Nowy ideał samochodu”. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2017-04-11

Marka Hyundai rozpoczęła kampanię reklamową, która ma na celu promocję nowego modelu – Hyundai i30 Nowej Generacji oraz oferty Kredyt Easy Move On. W kampanii dodatkowo komunikowana jest loteria „Mistrzowska Promocja”, w której do wygrania jest Hyundai i30 oraz bilety na Mistrzostwa Europy UEFA EURO U21 Polska 2017.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji oraz internecie.

Za kreację internetową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media. Spot telewizyjny przygotowała agencja Opus B.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj