Reklama dnia: LG z niesamowitym spotem – najnowszy G6 w nietypowych testach

Reklama dnia: LG z niesamowitym spotem – najnowszy G6 w nietypowych testach
LG zaprezentowało spot reklamujący swój nowy flagowiec. Reklama, oprócz pięknych zdjęć, na które niesamowicie przyjemnie się patrzy, eksponuje wszystkie zalety modelu. W jaki sposób? Poznajemy je dzięki zastosowaniu telefonów, jako elementów maszyny Rube'a Goldberga.
O autorze
0 min czytania 2017-04-11

Rube Goldberg był amerykańskim wynalazcą. Z jego nazwiskiem utożsamiana jest dziś maszyna, która działa na zasadzie domina. Dzięki połączeniu pewnych czynności powodujemy mechaniczne następstwa. Ostateczny efekt można by było osiągnąć jednym prostym gestem.

Jak zrobił to LG?

Oglądając testy telefonu na YouTube wnioskujemy, że nie jest on aż tak odporny, ale spot na pewno ogląda się przyjemnie od początku do końca.

Jak Wam podoba się taki rodzaj prezentacji?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To nie pierwsza reklama z użyciem maszyny Goldberga.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Na początek chyba najbardziej znana maszyna Goldberga na świecie. The Cog z reklamy Hondy, w której marka przestrzega przed kupowaniem nieoryginalnych części. Przeczytacie o tym → tutaj

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Podobny schemat wykorzystał kiedyś także Samsung.

I choć do piątku daleko, prezentujemy inne, mniej reklamowe zastosowanie maszyny amerykańskiego wynalazcy.