Spotkanie BMS-u będzie miało charakter kameralny – 20-40 pracowników firm farmaceutycznych z działów prawnych i marketingowych zasiądzie przy stole w mniej formalnej atmosferze, żeby porozmawiać na temat konkretnych przykładów z jakimi mieli do czynienia w swojej codziennej pracy.
Pojedyncza prelekcja będzie trwała około 60 minut, z czego połowa będzie przeznaczona na dyskusję, wymianę poglądów, doświadczeń. Konferencja ma charakter panelowy i kończy się kolacją integracyjną w jednej z warszawskich restauracji. Celem organizatorów jest poszerzenie spektrum wiadomości uczestników oraz zainicjowanie dialogu między konkurencyjnymi firmami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Prelekcje wygłoszą czołowi managerowie wyższego szczebla z firm, które są uznanymi markami w świecie farmacji: Apotex, Unia Zakłady Farmaceutyczne, Polpharma, Pfizer, Sanofi-Aventis, Novartis, Adamed, a także fachowcy w dziedzinie prawa farmaceutycznego z warszawskiej kancelarii prawniczej Kochański Zięba i Partnerzy.
Więcej informacji uzyskacie Państwo pod numerem telefonu 22 412 50 62 lub adresem [email protected]
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024