Storytelling do potęgi w najnowszej książce Pawła Tkaczyka „Narratologia” [ + konkurs ]

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Storytelling do potęgi w najnowszej książce Pawła Tkaczyka „Narratologia” [ + konkurs ]

Jest spora różnica pomiędzy mówieniem a opowiadaniem. I pomimo tego, że mówienie przychodzi nam naturalnie, to opowiadanie niesie za sobą magiczną moc zmieniania rzeczywistości.

Za pomocą słów jesteśmy w stanie tworzyć obrazy tak realne, że wyobraźnia nie będzie w stanie im się oprzeć. Dlatego emocje powodowane przez dobrze skonstruowane opowieści są nie do odróżnienia od tych prawdziwych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To co, gotowi na podróż? Zapnijcie pasy. 

Jak kupujemy różne rzeczy?

Na przykład mleko. Chodzi o coś, co można po prostu wlać do kawy czy miski z porannymi płatkami zbożowymi. Ale kiedy stoimy przed półką w sklepie, na której jest dziesięć rodzajów mleka, które wybierzemy? Co dzieje się w naszych głowach moment przed tym, zanim sięgniemy po któryś z kartonów lub butelek? Kiedy mamy do wyboru dziesięć produktów, które są de facto tym samym (jedno mleko nie różni się od innego), kosztują mniej więcej tyle samo i są tak samo dostępne (w końcu wszystkie stoją przed nami na półce), przestajemy myśleć o samym produkcie, a zaczynamy rozważać jego historię. Reklamodawcy dawno to zauważyli i zamiast namawiać nas, byśmy kupili mleko, opowiadają o tym, jak szczęśliwe są krowy, które je dają.

Historie są jednym z najpotężniejszych narzędzi, jakie posiadamy. Mózg jest zaprojektowany tak, by reagować na opowieści. Baśnie, legendy i plotki kształtują nas od zarania dziejów. Reklamy, programy telewizyjne, książki i filmy – sprzedają się tak dobrze, bo oddziałują na nasze emocje w sposób, z jakiego nie do końca zdajemy sobie sprawę.

Najnowsza książka Pawła Tkaczyka „Narratologia”, która ukazała się nakładem Wydawnictwa Naukowego PWN, zabierze Czytelnika w fascynującą podróż do świata opowieści. Dowie się z niej, dlaczego historie mają taki wpływ na niego i innych ludzi. Skąd się wzięły? Czemu służą? Kiedy działają lepiej, a kiedy gorzej? Dowie się także, jak konstruować takie, które działają najlepiej. Odkryje kod, dzięki któremu będzie mógł sam takie opowieści tworzyć.

Konkurs!

Aby zgarnąć jedną z pięciu książek "Narratologia" wystarczy odpowiedzieć na pytanie: Która polska marka, wg Ciebie, stworzyła najlepszy storytelling w swojej reklamie i dlaczego?

Swoje zgłoszenia przesyłajcie do 20 kwietnia na adres redakcja@nowymarketing.pl, w tytule maila wpisując "Narratologia - konkurs". Wygrywają 5 najbardziej oryginalne odpowiedzi.

Życzymy powodzenia!

Rozwiązanie konkursu

(Aktualizacja 26.04.2017)

Nagrody, czyli książki Pawła Tkaczyka otrzymują: Waldemar Rutkowski, Joanna Bartkowska, Michał Gosk,  Michał Orzoł, Małgorzata Cichoń. Gratulacje!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij