Anna Lauk dołączyła do działu Interactive, w którym jest odpowiedzialna za analitykę w zakresie konsumpcji mediów on-line oraz proponowanie najlepszych rozwiązań reklamowych z obszaru digital dla klientów firmy. Do jej zadań należy również zakup mediów, zarządzanie kampaniami i ich optymalizacja oraz przygotowywanie raportów z przeprowadzonych kampanii.
Przed rozpoczęciem współpracy z Infinity Media, Lauk pracowała dla First Data, gdzie zajmowała się telefoniczną obsługą bieżących klientów firmy. Jest absolwentką kierunku Gospodarka Przestrzenna Uniwersytetu Warszawskiego. W czasie wolnym gra w softball w drużynie Warsaw Diamonds.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024