W ramach rozstrzygnięcia konkursu zespół Cube Group odpowiada za kampanię internetową „XL Energy Drink Loteria”: opracowanie i wdrożenie koncepcji oraz strategii działań promocyjnych, zakup mediów (m.in. działania performance marketing; reklama natywna, influencer marketing, programmatic) oraz optymalizację. Kampania potrwa od kwietnia do września.
Marka XL Energy Drink należy do działającej od 2000 r. polskiej firmy XL Energy Marketing, dystrybuującej produkty na ponad 70 rynkach na świecie i 5 kontynentach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024