Reklama dnia: Dlaczego nowozelandzka drużyna rugby „atakuje” ludzi na ulicy? Viralowy spot AIG

Reklama dnia: Dlaczego nowozelandzka drużyna rugby „atakuje” ludzi na ulicy? Viralowy spot AIG

AIG to jedna z największych na świecie firm ubezpieczeniowych, nic dziwnego, że w swojej reklamie chcą pokazać, dlaczego warto ubezpieczyć się „na zapas”. Ich nowa reklama, z Nowozelandzkimi graczami rugby, w 3 dni od premiery zebrała ponad 13 mld odsłon!

Dlaczego drużyna, ubranych na czarno, rosłych mężczyzn, dosłownie zwala z nóg przechodniów i zatrzymuje samochody bezpośrednio na ulicy? Zobaczcie twardzieli w akcji!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot pokazuje, że drużyna zawodowych graczy chroni tych, którzy narażeni są na straszliwe, niemożliwe do przewidzenia wypadki. W ten sposób AIG nakłania do ubezpieczenia się, by w razie konieczności zniwelować skutki wypadku.

W internecie możemy zobaczyć, że ludzie sugerują, iż reklama jest zbyt agresywna – to chyba Ci, którzy nie widzieli reklamy Reeboka z Terrym Tatem.

Film został stworzony w bezpieczny sposób, który nadzorowali eksperci, a AIG podpowiada - „nie próbujcie tego na ulicy, jeśli ktoś niesie ze sobą kubek!” :)

PS

Zespoły sportowe też potrafią przygotować dobrą kampanię społeczną. Istniejąca od 2003 roku drużyna rugby, której członkami są wyłącznie geje, stworzyła spot, mający zachęcić homoseksualnych mężczyzn do przyłączenia się do zespołu. W zamian za to Muddy York RFC oferowało akceptację i dobrą zabawę.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij