LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LodyBonano jeszcze bliżej swoich fanów

Działająca od ponad dekady, obecnie największa franczyzowa sieć lodziarni w Europie – LodyBonano – licząca niemal 270 punktów w całym kraju zmienia strategię komunikacyjną.

Choć do budowy trwałych relacji ze swoimi fanami – wciąż będzie wykorzystywać przede wszystkim popularny portal facebook.com, ale będzie to realizować w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób – za pomocą lokalnych profili.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka LodyBonano chce być jeszcze bliżej swoich wiernych fanów. Służyć ma temu m.in. projekt uruchomienia oddzielnych profili fan page na portalu facebook.com, osobnych dla każdego działającego punktu.

W efekcie wraz z początkiem marca większość spośród niemal 270 lodziarni posiada już swoje lokalne strony służące do komunikacji z klientami na tym popularnym portalu społecznościowym.

Lokalne profile mają służyć przede wszystkim jeszcze większej identyfikacji z marką. - Dzięki temu chcemy, aby nasi klienci poczuli jeszcze silniejszą więź z LodamiBonano, które znajdują się przecież niemal po sąsiedzku - zwykle na przysłowiowe wyciągnięcie ręki – mówi Sylwia Korpacz, odpowiedzialna za marketing marki.

Na lokalnych stronach lodziarni, znaleźć można informacje o zaangażowaniu danego punktu w życie społeczności, w której działa, nowości dotyczące oferty czy też prowadzonych aktualnie promocji, konkursów i akcji marketingowych.

Docelowo, już wkrótce, wszystkie lokalne profile LodówBonano mają przejść pełen proces integracji wizualnej pod względem spójnej identyfikacji. Dotychczas na portalu facebook.com działało kilkanaście profili lodziarni zakładanych samodzielnie i z inicjatywy ich właścicieli – franczyzobiorców. Teraz, zgodnie z nową strategią profil każdego punktu ma wyglądać podobnie, różnić się ma większą indywidualizacją treści w uwzględnieniu lokalnych uwarunkowań.

Jak podkreśla przedstawicielka marki, to ogromny i niezwykle skomplikowany projekt –najprawdopodobniej największe tego typu przedsięwzięcie pod względem skali w całym polskim „facebooku”. - Chyba nikt wcześniej nie porwał się na uruchomienie i prowadzenie na tak znaczną skalę stron tego typu dla fanów na tym portalu.

Za realizację odpowiada agencja PublicumPR, która dotychczas obsługiwała już marki: LodyBonano, Wytwórnię Lodów Prawdziwych „u Lodziarzy” oraz Hard – Ice zarówno w zakresie media relations jak i social media – prowadząc komunikację na oficjalnym fan page’u LodówBonano, profili wszystkich lokali działających w sieci „u Lodziarzy” oraz profili biznesowych obu lodowych marek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij