Starcom wygrywa przetarg Allegro

Starcom wygrywa przetarg Allegro

Grupa Allegro rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Allegro.pl w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą przetargu jest agencja mediowa Starcom.

Starcom zajmie się obsługą strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz analizą wpływu komunikacji na KPI marki Allegro.pl. Wygrana w przetargu oznacza ponowną, po trzyletniej przerwie, współpracę obu firm.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię oraz plany komunikacji. O wyborze Starcomu zadecydowała między innymi jakość merytoryczna strategii, narzędzia analityczne, które będą wspierać nasze działania komunikacyjne oraz wiedza i zaangażowanie zespołu – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro.

Poprzednio obsługą mediową Allegro zajmował się dom mediowy Universal McCann. Nazwy pozostałych agencji, które uczestniczyły w przetargu oraz wartość budżetu, nie zostały ujawnione. Współpraca Starcomu z Allegro rozpocznie się w maju r. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij