Starcom wygrywa przetarg Allegro

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom wygrywa przetarg Allegro

Grupa Allegro rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Allegro.pl w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Zwycięzcą przetargu jest agencja mediowa Starcom.

Starcom zajmie się obsługą strategii komunikacji, planowaniem i zakupem mediów oraz analizą wpływu komunikacji na KPI marki Allegro.pl. Wygrana w przetargu oznacza ponowną, po trzyletniej przerwie, współpracę obu firm.

- Zależało nam na wyborze agencji, która najlepiej zrozumie cele biznesowe naszej marki i w oparciu o nie przygotuje długoterminową strategię oraz plany komunikacji. O wyborze Starcomu zadecydowała między innymi jakość merytoryczna strategii, narzędzia analityczne, które będą wspierać nasze działania komunikacyjne oraz wiedza i zaangażowanie zespołu – mówi Adam Szałamacha, Brand Manager Allegro.

Poprzednio obsługą mediową Allegro zajmował się dom mediowy Universal McCann. Nazwy pozostałych agencji, które uczestniczyły w przetargu oraz wartość budżetu, nie zostały ujawnione. Współpraca Starcomu z Allegro rozpocznie się w maju r. Umowa zostanie zawarta na czas nieokreślony.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij