Startup Weekend Kraków pod znakiem MarTech i Ecommerce

21-23 kwietnia w Krakowie po raz trzeci odbędzie się Startup Weekend. Tematem przewodnim tej edycji będzie MarTech & Ecommerce. Gospodarzem wydarzenia jest Krakowski Park Technologiczny.
O autorze
1 min czytania 2017-04-18

Startup Weekend to cykliczne wydarzenia odbywające się w 150 krajach świata. Wypracowany przez lata format jest okazją, by w ciągu zaledwie 54 godzin zweryfikować swoje pomysły, stworzyć prototyp produktu czy usługi, stać się częścią świetnego zespołu, a także zasięgnąć rady ekspertów z branży.

Kwietniowa edycja zainteresuje wszystkich pasjonujących się tematyką Adtech, SalesTech, performance marketingu, digital marketingu i e-commerce, którzy nie chcą jedynie adaptować cudzych rozwiązań, ale mają odwagę wdrażać własne.

– Czekamy również na zespoły z pokrewnych dziedzin oraz studentów, chcących budować nowe kompetencje. Startup Weekend to nie tylko formuła dla liderów i wizjonerów, gotowych zaprezentować swoje pomysły na scenie, ale również dla każdego, kto chciałby się stać częścią innowacyjnego zespołu – mówi Mateusz Cybula, który koordynuje projekt w Krakowskim Parku Technologicznym.

W szybko zmieniających się gałęziach sprzedaży i marketingu najciekawsze rzeczy dzieją się na styku ludzkiej kreatywności i wspierającej ją technologii. Dzięki gromadzeniu i analizowaniu dużej ilości danych jesteśmy w stanie precyzyjnie dopasować komunikat do interesującej nas grupy odbiorców. Od powodzenia w tym obszarze w dużej mierze zależy dziś skuteczna sprzedaż.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przykładem firmy, której sukces zaczął się od Startup Weekendu jest Reality Games wyrosła z inkubatora KPT.

– W 2015 roku wystartowaliśmy na Startup Weekend Kraków z pomysłem, który obecnie jest realizowany przez blisko 40-osobowy zespół. To właśnie dzięki sukcesowi na tamtej scenie udało nam się rozwinąć skrzydła i dostrzec prawdziwy potencjał w naszym pomyśle, jakim był Landlord – mówi Zbigniew Woźnowski, założyciel Reality Games.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Uczestnicy będą mogli liczyć na wsparcie grona doświadczonych praktyków biznesu i inwestorów. Wśród nich znajdują się m.in.: Bartosz Majewski – co-founder startupu Right Hello, a wcześniej manager trzech firm związanych z nowymi technologiami, Grzegorz Berezowski – CEO w NapoleonCat.com oraz Catvertiser.com, który może pochwalić się ponad 12-letnim doświadczeniem pracy w agencjach reklamowych i… czarnym pasem w judo, a także Błażej Abel z Landingi, Paweł Nowak z Contellio, Jakub Kozioł z Proidei i Grzegorz Banaś z Ad Ventures.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Gospodarzem wydarzenia jest Krakowski Park Technologiczny znany ze wspierania firm na każdym etapie ich rozwoju. W jego nowoczesnych wnętrzach cyklicznie odbywa się wiele wydarzeń z pogranicza technologii i biznesu.

Kwietniowa edycja Startup Weekend odbywa się w języku polskim, ale jest również english friendly.