Kampanie MSLGROUP CEE na shortliście EMEA SABRE Awards 2017!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampanie MSLGROUP CEE na shortliście EMEA SABRE Awards 2017!

Holmes Report ogłosił dziś listę kampanii nominowanych do nagrody EMEA SABRE Awards 2017, doceniając prace zrealizowane przez agencje MSLGROUP CEE. Dla naszego regionu przypadły cztery nominacje: 3 otrzymało rumuńskie MSLGROUP The Practice, jedną nominację warszawski oddział MSLGROUP.

Gala wręczenia nagród odbędzie się 23 maja w Londynie.

O nagrodę i tytuł najlepszej kampanii w kategorii „The Baltic” powalczy projekt „Skarb Nathana Drake’a”, zrealizowany dla PlayStation Poland przez MSLGROUP Poland – hub regionu MSLGROUP na Europę Środkowo-Wschodnią. Natomiast kampania „Jak ogarnąć pyrkę” przygotowana przez rumuński oddział agencji (MSLGROUP The Practice) dla Mc Donald’s Romania została nominowana w dwóch kategoriach „Measurment and Evaluation” oraz „Food Service”. Holmes Report wyróżnił także kampanię „Jestem czymś więcej niż mój kredyt”, przygotowaną dla KRUK Romania przez rumuńskie biuro MSLGROUP.

MSLGROUP CEE nieprzerwanie od 2011 roku znajduje się w czołówce najlepszych firm konsultingu PR. Sześciokrotnie zostało nominowane do tytułu najlepszej firmy konsultingowej ds. PR w tej części świata oraz dwukrotnie (w 2013 i 2015 roku) zdobyło tytuł Eastern European PR Consultancy of the Year. Informacja o tegorocznych finalistach zostanie ogłoszona 1 maja 2017.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij