Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Communication Unlimited pisze nowy rozdział legendy dla Suzuki

Agencja Communication Unlimited ruszyła z komunikacją nowej odsłony legendarnego motocykla Suzuki GSX-R1000.
O autorze
1 min czytania 2017-04-18

Motocykle Suzuki to legenda na dwóch kołach. Wcielenie adrenaliny i niepowtarzalnego stylu. Z jednej strony wnoszą do wizerunku marki dynamikę i zaawansowanie technologiczne, z drugiej – generują olbrzymie zaangażowanie fanów w mediach społecznościowych. Jednoślady są dla komunikacji marki kluczowe.- mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Każda nowa odsłona Suzuki GSX-R1000 wzbudza duże zainteresowanie fanów motocykli.

W krajach anglojęzycznych model nazywany bywa „The King of Sportbikes”.

Kluczowym elementem komunikacji nowego modelu jest wyrazista strona www. Kampania będzie obejmować digital, media społecznościowe oraz magazyny motocyklowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowy GSX-R1000 to szósta generacja flagowego supersportowca Suzuki. Jest lżejszy, zwrotniejszy i jeszcze bardziej aerodynamiczny niż jego poprzednicy. Słowem: jest jeszcze bardziej sportowy. Właśnie ten bezkompromisowy charakter podkreślamy w komunikacji modelu. – zaznacza Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Polska.

Wyraziste materiały wideo, dynamiczny design i charakterystyczny dla świata sportowych motocykli minimalizm – to kluczowe elementy nowej strony www. Wszystko ma służyć czystej frajdzie – najpierw z odkrywania nowego motocykla, a potem z prowadzenia go na drodze. – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się