Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

BUCOVINA – nowa, naturalna woda mineralna

BUCOVINA to naturalna woda mineralna o wyjątkowej kompozycji 8 różnych minerałów. Produkt to nowość dedykowana do sprzedaży vendingowej.
O autorze
1 min czytania 2017-04-19

Pijemy coraz więcej wody, zwracając jednocześnie coraz większą uwagę na składniki, jakie ona zawiera. Dlatego wartościowy skład nowej wody mineralnej to propozycja, która z pewnością spodoba się każdemu, kto zwraca uwagę na jej właściwości.

Naturalna woda mineralna ze względu na pochodzenie, warunki geologiczne i wielomineralny skład chemiczny z udziałem mikroelementów, może wpływać korzystnie na różne funkcje fizjologiczne organizmu człowieka. Taka właśnie jest BUCOVINA – nowość na rynku, naturalna woda mineralna dostępna w butelkach o pojemności 500 ml, w dwóch wariantach – niegazowanym i gazowanym.

BUCOVINA NIEGAZOWA to certyfikowana woda niskomineralizowana, niskosodowa, o bardzo małej zawartości fluoru oraz azotanów i azotynów. Dzięki temu jest idealna dla każdego, również dla małych dzieci.

BUCOVINA GAZOWANA jest nasycona naturalnym dwutlenkiem węgla. To również woda niskosodowa, a zatem odpowiednia dla osób z dietą ubogą w sód.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Woda mineralna BUCOVINA przeznaczona jest do alternatywnych kanałów sprzedaży. Odpowiednia butelka to opakowanie doskonale dopasowane do maszyn vendingowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing