Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ford wychodzi naprzeciw zmęczonym rodzicom. Zobaczcie Max Motor Dreams

Ford wychodzi naprzeciw zmęczonym rodzicom. Zobaczcie Max Motor Dreams
Wyczuwamy rewolucję w sposobie usypiania dzieci. Rodzice, którzy stosują zasadę „wieczorem kilka kółeczek wokół osiedla” mogą odetchnąć z ulgą, bo pomocną dłoń wyciągnął do nich Ford, tworząc łóżeczko, które imituje wibracje, światła i dźwięki towarzyszące jeździe samochodem.
O autorze
1 min czytania 2017-04-19

Max Motor Dreams wyglądem przypomina designerskie łóżeczko rodem z profili instagramowych, w rzeczywistości jest jednak tym, czego na rynku parentingowym brakowało! Kołyska, która imituje jazdę samochodem.

Łóżeczko zaprojektował Alexandro Lopez Bravo w hiszpańskim studio graficznym. Jest to coś więcej niż zwykły gadżet motoryzacyjny, bo pełni funkcje kołyski!

Głośnik zamontowany w łóżeczku, imituję szum silnika, dioda LED odtwarza światła uliczne. Dodatkowo kołyska zapewnia miarowy i stały ruch kołyski. Nie obeszłoby się bez technologicznych dodatków, zgodnie z trendami Max Motor Dreams można kontrolować za pomocą specjalnej aplikacji na smartfona. Rodzice mogą nagrać, a następnie odtworzyć dziecku dźwięki zarejestrowane podczas jazdy.

Ford, jak na razie, przedstawił tylko pokazowy egzemplarz usypiacza, ale firma nie wyklucza rozpoczęcia produkcji na wielką skalę!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po wielu latach rozmów z rodzicami wiemy, że oddaliby wszystko za jedną przespaną noc. Podczas gdy krótka przejażdżka samochodem może zdziałać cuda i skłonić dziecko do snu, biedni rodzice dalej muszą być przytomni, by prowadzić.” – powiedział projektant łóżeczka, Alejandro Lopez Bravo.


Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

fot. Ford