Mobilny UX Design

Mobilny UX Design

W tym roku mija 10 lat od prezentacji pierwszego iPhone. Co sprawiło, że miliony użytkowników na całym świecie straciło dla niego głowę? Jeśli się uczyć, to od najlepszych! Już 19 maja w Warszawie odbędzie się warsztat, który poprowadzi Johan Adda - designer m.in. Apple Pay i Apple iAd...

...wielokrotnie nagradzany architektem UX, z ponad 10 letnim doświadczeniem w pracy na urządzeniach mobilnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zrozumienie sposobu, w jaki przebiega interakcja z naszym urządzeniem mobilnym będzie kluczem do sukcesu dla przedsiębiorców przez najbliższe dekady. Warsztat ten ma na celu pogłębienie wiedzy i zdobycie umiejętności praktycznych na polu projektowania doświadczeń na urządzenia mobilne - nie tylko na poziomie funkcjonalnym, ale przede wszystkim emocjonalnym.

W ciągu jednego dnia, uczestnicy warsztatu dowiedzą się, co i jak należy robić, aby wprowadzić firmę w epokę urządzeń mobilnych i zyskać przewagę konkurencyjną oraz aby użytkownicy pokochali jej produkty, a szczególnie:

  • Jak sprzedać mobile UX jako wartość dodaną w swojej organizacji i wytłumaczyć ROI?
  • Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Dlaczego wybór między aplikacjami natywnymi a webowymi to ważna decyzja biznesowa?
  • Jak używać emocji do przywoływania miłych wspomnień i niezapomnianych doświadczeń?
  • Jak reaguje nasz mózg w zależności od wieku - od dziecka do seniora?
  • Jak naszkicować interakcje na urządzeniach mobilnych w oparciu o 7 zasad?
  • Jak opowiadać historie i sprawić, żeby mobile storytelling stał się Twoim największym atutem?
  • Jak tworzyć użyteczne produkty i zmieniać użytkowników w wiernych fanów?

Warsztat przeznaczony jest zarówno designerów, jak i profesjonalistów z branż pokrewnych, dla których kluczowe dla biznesu są zagadnienia ze świata mobile.

Więcej informacji i rejestracja

Warsztat jest płatny. Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Dla czytelników Nowego Marketingu specjalna zniżka na hasło: „The Story & Nowy Marketing”

Poniżej wystąpienia Johan’a w Łodzi podczas specjalnej edycji WCF Davos nt. Innowacji, Service Design i UX.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij