Umowa została podpisana na rok. Działania skupią się na szeroko pojętej promocji marki CEMENT OŻARÓW. Do zadań agencji należy m.in. przeprowadzenie audytu i przygotowanie strategii komunikacji w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram oraz YouTube), a następnie wdrożenie założeń tej strategii i ich stałe monitorowanie, prowadzenie komunikacji na profilach społecznościowych oraz prowadzenie działań reklamowych w ramach określonych budżetów miesięcznych.
Spółka Grupa Ożarów SA, znana wcześniej jako Cementownia „Ożarów”, działa na rynku materiałów budowlanych od 1978 roku, oferując szeroki asortyment wysokiej jakości cementów. Od roku 1995 należy do międzynarodowego koncernu CRH z siedzibą w Irlandii, znajdującego się w gronie największych producentów materiałów budowlanych na świecie, prowadząc produkcję w ponad 3900 zakładach, zlokalizowanych w 31 krajach. Marka Cement Ożarów jest synonimem najwyższej jakości produktów, wysoko cenionych przez klientów w całej Polsce i za granicą.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Social Media London Style Sp. z o.o. to agencja interaktywna powstała w 2010 roku w Londynie. Agencja buduje kompleksowe strategie, wykorzystujące wszelkie narzędzia online dostępne na rynku. Pomaga zaistnieć markom w social mediach, wspiera pracodawców w budowaniu strategii employer brandingowych w internecie. Agencja jest Oficjalnym Partnerem Linkedin na obszarze EMEA w zakresie Talent Solutions. W gronie jej klientów znaleźli się m.in.: ABB, Aon Hewitt, ASSA Abloy, Amelis, Citi Handlowy, CH2M, HID Global, By Dziubeka, Dancake, EY, Farby KABE, Kuka, Kongsberg Automotive, Navington, PZU, PKL SA, Toyota, UBS, X-lander.