Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

Już 24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko oraz Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków. Kampanie przygotował dom mediowy Carat Polska.
O autorze
0 min czytania 2017-04-20

Serial Rewir opowiada o pracy policjantów z Komendy Miejskiej we Wrocławiu, a konkretnie o funkcjonariuszach Wydziału Prewencji.

Głównymi bohaterami produkcji są dwie załogi policjantów, którzy jako pierwsi przybywają na miejsca zdarzeń. Sprawy, którymi się zajmują toczą się wokół tematów obyczajowych. Rozwiązywanie sporów sąsiedzkich, dramaty rodzinne, drobne kradzieże, rozboje czy oszustwa są życiem codziennym wrocławskich funkcjonariuszy.

Do promocji nowego serialu zaproszono czołowych polskich youtuberów m.in. MamikoNaruciaka oraz Rafała Masnego jednego z twórców kanału Abstrachuje. W ramach kampanii Vlogerzy pojawili się na planie zdjęciowym jednego z odcinków i wzięli udział w zdjęciach. W trakcie nagrywania materiału YouTuberzy tworzyli materiały reklamowe, które będą się pojawiać w ich kanałach social mediach.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania z wykorzystaniem YouTuberów została przygotowana przez dom mediowy Carat Polska na zlecenie AXN. Kampania jest wspierana w mediach społecznościowych: na Facebooku oraz Youtubie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing