Rusza nowa letnia kampania CCC

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza nowa letnia kampania CCC

Po zakończonej wiosennej komunikacji reklamowej, marka CCC rozpoczyna letnią odsłonę kampanii reklamowej w ramach platformy „Go for more” / „Idę po więcej”. Tym samym rozdzielona została komunikacja asortymentu wiosennego oraz letniego

W nowej kampanii wykorzystywane będą spoty reklamowe przedstawiające te same modelki i modeli co w działaniach wiosennych, ale tym razem w letniej scenerii wakacyjnego domu, nadmorskiej promenady czy też plaży. W komunikacji marka CCC chce nawiązać do zbliżającego się lata i wakacji.

Również w salonach zmienione zostaną grafiki reklamowe oraz materiały witrynowe z wiosennych na letnie.

Konsekwentnie stosowana jest modułowa forma kampanii, wyrażająca się w letnich wersjach haseł, kobiecych manifestów: „Idę obudzić świat”, „Idę z Tobą”, „Idę, bo mam moc” oraz finałowe „Idę po więcej”.

Silna kampania prowadzona będzie od 21 kwietnia przez ponad 6 tygodni w formie 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Podobnie jak w kampanii wiosennej, obecnie w kampanii letniej używane będą dwie wersje spotów 30”: z manifestami marki CCC, z prezentacją cen produktów oraz skróty 15”.

W Polsce kampania realizowana będzie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat, dużej liczbie stacji tematycznych oraz w sieciach kin: Multikino, Cinema City, Helios i sieci reklamowej Kinads.

Aktywność będzie mocno wspierana również kampanią w internecie: na głównych wizerunkowych kobiecych portalach oraz w social mediach: Facebook, Instagram, YouTube.

Letnia komunikacja CCC razem z wiosennymi działaniami stanowi najdłuższą i najsilniejszą kampanię w historii marki. 

 Autorem koncepcji komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja Change Serviceplan, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski - Państwo Rodzeństwo, za zdjęcia – Łukasz Ziętek, za stylizacje Marta Kalinowska i Olga Piekarska, a za produkcję – studio filmowe Lemon. 

 Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację działań internetowych, kampanię internetową w Polsce i działania w social mediach odpowiada agencja OS3.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij