Sałatki Fit&Easy znikają w okamgnieniu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sałatki Fit&Easy znikają w okamgnieniu

Opus B w apetycznej animacji promuje markę Fit&Easy.

Opus B przygotował i zrealizował kampanię wizerunkową w oparciu o billboardy sponsorskie dla marki Fit&Easy z portfolio firmy Green Factory.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest poinformowanie o różnych wariantach gotowych do spożycia sałat, mieszanek sałatkowych i baz do koktajli Fit&Easy oraz budowanie świadomości marki.

Kampania skierowana jest głównie do kobiet w wieku od 16 do 46 lat, mieszkających w dużych miastach.

8 sekundowe spoty emitowane są w stacjach TVN i Polsat przed wybranymi serialami oraz przed programem kulinarnym Ugotowani. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Arena Media. Animację zrealizował zespół Opus B.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij