Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nagrody w konkursie Innovation 2017 już rozdane!

24 kwietnia, podczas tegorocznej Gali Innovation 2017, w Studio Mińska 65 w Warszawie, Jury pod przewodnictwem Witolda Ziobrowskiego, Wiceprezsa Grupy Neuca, wręczyło nagrody dla zwycięzców konkursu Innovation 2017.
O autorze
1 min czytania 2017-04-25

Organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Nagrody przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny biznes, Innowacyjne doświadczenie, oraz Innowacyjne media.

Złote statuetki otrzymali:

W kategorii INNOWACYJNY BIZNES:

  1. IDEA BANK za kampanię „Happy Miles” w podkategorii Model Biznesowy

    LinkedIn logo
    Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
    Obserwuj
  2. NIELSEN za zgłoszony projekt „Innowacja w pomiarze Multiscreen” w podkategorii Usługa

W kategorii INNOWACYJNE DOŚWIADCZENIE –  Kampanie komercyjne:  

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  1. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Content

    NowyMarketing logo
    Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
    Rozwijaj się
  2. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii Design

  3. VML POLAND, THE PRODUCTION za kampanię  „H&M Kultura fizyczna”  w podkategorii Event

  4. SAACHI&SAACHI IS za kampanię „Baby Browser” w podkategorii User Experience

  5. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWCYJNE DOŚWIADCZENIE – Kampanie społeczne:

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania komercyjne:

  1. ONETMARKETING SP. Z O.O.  za „Aplikację mobilna Onet 4.0” w podkategorii Aplikacje

  2. GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP. Z O.O.  za „Dokumenty Ikea #poswojemu” w podkategorii Formaty Mediowe

  3. YOUNG & RUBICAM GROUP za „The Live Fish Pack” w podkategorii Formaty Mediowe

  4. MEC, KALIŃSCY, BLUE IVY, PERFORMANCE MEDIA, GARDEN OF WORDS  za  projekt „Kuchnia spotkań IKEA” w podkategorii Touchpoint

  5. GRUPA WIRTUALNA POLSKA za „Telewizja WP” w podkategorii Inne

W kategorii INNOWACYJNE MEDIA  – Działania społeczne

  1. WALK za kampanię „Niewidzialni” w podkategorii Touchpoint

Inspiracja i odwaga – to główne hasła jakie przychodzą mi do głowy i za to dziękuję wszystkim uczestnikom tegorocznego konkursu – powiedział podczas gali rozdania nagród przewodniczący jury, Witold Ziobrowski, Wiceprezes Grupy Neuca – Prace były różne, różna była ich jakość, ja w każdej odnalazłem bardzo ciekawy „insight”. Każda próba zmiany istniejącej rzeczywistości i wyjścia z własnej strefy komfortu wymaga dużo odwagi. Tylko ludzie odważni, skłonni do ryzyka i otwarci na innych, odnoszą sukces w biznesie. Potrzebujemy więcej odważnych ludzi by nas inspirowali do rozwoju biznesu. – dodał w swojej wypowiedzi.

Podczas Gali Innovation została również wręczona nagroda w konkursie Young Creatives w kategorii MEDIA, którą otrzymali: Joanna Lenart oraz Bartosz Brennek z agencji Zenith.

Specjalne wyróżnienia dla agencji:

Tytuł najbardziej innowacyjnej agencji roku otrzymała agencja SAATCHI & SAATCHI IS, a najbardziej innowacyjnej agencji mediowej roku: MEDIACOM Warszawa. Wśród klientów aż cztery firmy otrzymały tytuł najbardziej innowacyjnych: Grupa Wirtualna Polska, Nielsen, Onet, oraz Idea Bank. Firmy te zajęły pierwsze miejsca w rankingach Innovation 2017.