Nikogo nie trzeba przekonywać, jak wielkie szanse daje rozwijanie biznesu w wymiarze międzynarodowym. Zagraniczni klienci to nie tylko gwarancja zysku, lecz także poszerzenia horyzontów firmy oraz wdrożenia innowacji na gruncie krajowym. W teorii wszystko wydaje się proste, jednak jak wcielić ją w życie? Jak uniknąć błędów? Przede wszystkim polscy przedsiębiorcy potrzebują wiedzy o tym, czego oczekują zagraniczni klienci, jakie są ich preferencje. Kluczową rolę odgrywa więc znajomość rynku i jego wnikliwa obserwacja.
Warto uświadomić sobie, że analiza zagranicznego rynku to proces długotrwały i pracochłonny. Właściciele firm wychodzących z kraju nie mogą pozwolić sobie na taką stratę czasu i energii. Zwłaszcza, że biznesie liczy się każda chwila – konkurencja tylko czyha na najmniejsze potknięcie. Zostawmy więc przedsiębiorcom pracę nad doskonaleniem własnych produktów, zaś wsparcie ekspansji międzynarodowej powierzmy profesjonalistom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
RightHello to firma, która wie, jak zachęcić do współpracy klientów zagranicznych. Wykwalifikowani specjaliści obserwują rynek, a następnie budują bazę kontaktów. Sekret tkwi w tym, żeby docierać z ofertą do właściwych osób i odpowiadać na ich potrzeby.
Przed laty na własnej skórze odczułem, jak trudno jest pozyskać klientów B2B. Właśnie tak zrodził się pomysł na RightHello – firmę, która ułatwi przedsiębiorcom docieranie do szerokiej grupy zagranicznych odbiorców oraz nawiązywanie trwałych relacji biznesowych – mówi Piotr Zaniewicz – założyciel i CEO firmy.
RightHello oferuje firmom wsparcie oraz ułatwia nawiązanie relacji z potencjalnymi klientami. Dzięki temu przedsiębiorcy mogą w pełni skupić się na rozwijaniu swojej technologii. Na czym polega to wsparcie? Określonej grupie docelowej wysyłane są spersonalizowane wiadomości, które rozpoczynają dalszą współpracę. Na efekty nie trzeba długo czekać. W przypadku firmy AltaMedia pojawiły się one w ciągu 3 miesięcy od rozpoczęcia kampanii.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
RightHello sprawiło, że dotarliśmy do osób decyzyjnych w agencjach pracujących na platformie Magento. W efekcie prowadzonej kampanii osiągnęliśmy przychód w wysokości 1 140 000 zł – mówi Tomasz Karwatka CEO w Divante jednym z największych producentów oprogramowania w Europie środkowej wyspecjalizowanego w obsłudze branży e-commerce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
RightHello codziennie przekonuje się o tym, że najskuteczniejszym sposobem dotarcia do klienta jest nawiązanie bezpośredniego spersonalizowanego kontaktu. Do tej pory pomogło ono ponad 700 firmom z 38 krajów.
Nasza firma w krótkim czasie rozrosła się od małego startup-u do kilkudziesięcioosobowej załogi, zaś grono klientów stale rośnie. Aktualnie możemy skupić się na tym, by kierować naszą ofertę do dużych firm – dodaje Zaniewicz.
Specjaliści RightHello wypracowali unikatowy know how i pozostają pionierami na rynku. Jednocześnie pozostają elastyczni, dostosowując sposoby działania do indywidualnych przypadków, wszystko po to, by skutecznie rozwijać międzynarodowy biznes swoich klientów.