Schulz z marką Non Stop na antenie 4FUN.TV

Wystartowała kampania wizerunkowa dla marki Non Stop, producenta chrupek kukurydzianych. Za kreację i obsługę odpowiada agencja Schulz brand friendly.
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

Non Stop jest jedną z marek TBM Sp. z o.o. – polskiej firmy rodzinnej, specjalizującej się w produkcji słonych i słodkich przekąsek, mającej w swoim portfolio także: Tygryski, Łapsy czy Crunlight. 

W ramach kampanii na antenie 4 FUN.TV utworzone zostało specjalne godzinne pasmo pod hasłem „Muzyka NON STOP”, które emitowane jest od poniedziałku do piątku. Kampania potrwa do 26 maja i ma na celu mocną aktywizację widzów w wieku 14- 24 lat. 

CHRUP NON STOP!

Kampania telewizyjna obejmuje konkurs na zapowiedź ulubionej piosenki znanej z anteny 4FUN.TV z buzią pełną chrupek. Film można wysłać za pomocą aplikacji 4FUN APP oraz social mediów. Najzabawniejsze materiały wyemitowane zostaną na antenie 4FUN.TV w paśmie „Muzyka NON STOP”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Schulz brand friendly odpowiada także za obsługę marki Non Stop na Facebooku. Od 2014 roku agencja obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym należące do TBM marki Tygryski i Non Stop, a od 2017 roku  Łapsy oraz Crunlight.

Słuchaj podcastu NowyMarketing