Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Personal branding, czyli Kobieta w Biznesie uczy, jak dbać o swoją markę osobistą

Kolejny spotkanie z cyklu Kobieta w Biznesie, odbyło się 5 kwietnia w Warszawie. Tym razem, uczestniczki miały okazję posłuchać wykładu prowadzonego przez Anetę Wątor na temat: „Personal branding – 3 filary budowania marki osobistej metodą małych kroków Kaizen”.
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

W wydarzeniu wzięło wiele kobiet, które z ogromnym zaangażowaniem słuchały prelekcji oraz inspirujących historii pozostałych uczestniczek.

Przed rozpoczęciem spotkania, każdy z obecnych gości miał okazję zapoznać się ze stoiskami partnerów wydarzenia. Motywem przewodnim wydarzenia było budowanie marki osobistej. Aneta Wątor przedstawiła słuchaczom kluczowe wskazówki dotyczące kreowania własnej marki i ich wpływu na rozwój biznesowy.

„Ludzie kupują oczami”

W kreowaniu wizerunku najważniejsza jest wiarygodność, dlatego musimy wyglądać jak autorytet, specjalista w swojej dziedzinie. Marka osobista, jest tym, co inni ludzie myślą o nas. – Niezależnie, czy tego chcemy czy nie, to właśnie od naszej pracy zależy, w jaki sposób będziemy odbierani przez otoczenie. Wszystko, co wyróżnia nas od innych buduje naszą markę osobistą, dlatego powinniśmy „rzucać się w oczy, stworzyć brand” – podkreślała prelegentka.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany są ważne w naszym życiu, jednak jeśli chcemy coś zmienić, należy zacząć od akceptacji samego siebie. Organizatorka radzi również, aby znaleźć rzecz, którą chcemy robić w życiu i być w tym najlepszym. Dzięki temu będziemy autentyczni, a przede wszystkim szczęśliwi. – Pamiętaj o tym, że nikt nie jest lepszy i mądrzejszy od Ciebie w kwestii Twojego życia i Twoich celów – podsumowuje Wątor.

C:UsersMikołajDesktop17966786_1895324154077320_6085101449901957030_o.jpg

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trenerka Kaizen Aneta Wątor opowiedziała o ważnych krokach, jakie umożliwiają osiągnięcie sukcesu zawodowego:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

1. Określ swój cel.

2. Komunikuj innym, że dajesz wartość.

3. Pielęgnuj swoją pasję.

4. Szukaj ludzi, przy których rośniesz.

Porażki są w naszym życiu nieuniknione, zawsze znajdą się ludzie, którym nie będzie się podobało to, co robimy i będą kłaść kłody pod nogi. Markę osobistą buduje się latami. Natomiast można ją zniszczyć w kilka sekund.

„Łatwo jest upaść. Jednak można, zbudować siebie na nowo. Każdy człowiek ma prawo zbłądzić, popełniać błędy. Ważne jest to, co zrobi potem”. Nigdy nie rezygnujmy ze swoich marzeń, róbmy to co sprawia nam przyjemność i bądźmy w tym najlepsi. 

C:UsersMikołajDesktop17917312_1895325017410567_1636044248121737893_o.jpg

Aneta Wątor jest trenerem rozwoju osobistego i zawodowego. Szkoli zgodnie z metodą małych kroków Kaizen. Jest autorką projektu „Kobieta w Biznesie”, Dziennika Celów oraz kursu Kaizen online. Swoim nastawieniem motywuje do zwiększania efektywności, mobilizuje do pracy nad sobą i swoimi celami. Założycielka spotkań Kobieta w Biznesie, radzi kobietom, aby, niezależnie od okoliczności, skrupulatnie dążyły do wybranych celów. Wydarzenia łącza oraz integrują środowisko przedsiębiorczych kobiet, pomagając im kreować sukces zawodowy.