Agencja ADnova po raz kolejny wygrywa przetarg na roczną kampanię dla ORIFLAME

Agencja ADnova po raz kolejny wygrywa przetarg na roczną kampanię dla ORIFLAME

ADnova realizuje kolejną całoroczną kampanię dla ORIFLAME. Ich współpraca trawa od blisko 4 lat.

ADnova po raz kolejny wygrała przetarg na realizację całorocznej kampanii Oriflame, skierowanej zarówno do konsultantek, jak i klientek Oriflame w Polsce. W ramach kampanii agencja opracowała koncepcję strategiczną, hasło, logotyp oraz szczegółowy plan działań na 2017 rok. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ADnova jak zwykle zaskoczyła nas swoim strategicznym i kreatywnym podejściem. To między innymi dlatego wygrała przetarg, do którego jak zawsze stanęło kilka agencji i to właśnie ona zrealizuje jedną z naszych najważniejszych kampanii. Podobny program z okazji 25-lecia Oriflame w Polsce, który wspólnie zrealizowaliśmy w zeszłym roku, przyczynił się do znacznego wzrostu liczby konsultantów, a co za tym idzie i sprzedaży, na co liczymy również w tym roku – komentuje rozstrzygnięcie przetargu Jolanta Bigus, Dyrektor Marketingu Oriflame Polska. 

Celem kampanii, która przebiega pod hasłem „STWORZONA DO SUKCESU” jest promowanie przedsiębiorczości kobiet oraz rekrutacja nowych konsultantek. Kampania składa się z cyklu 3 konkursów angażujących pary konsultantek różniących się stażem pracy w Oriflame (doświadczoną oraz nowicjuszkę), których zmagania ocenia specjalna kapituła złożona z wybitych polskich kobiet sukcesu. Członkiniami kapituły są: Beata Pawłowska – Dyrektor Zarządzająca Oriflame Polska, Dorota Czekaj – fundatorka i Wiceprezes Zarządu Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Anna Dereszowska – aktorka, Ambasadorka Oriflame od 2016 r. oraz Anna Pęska-Formela – Dyrektor Generalna Klubu Oriflame. 

Przedsiębiorcze kobiety, które wezmą udział w akcji udowodnią, że każda kobieta jest stworzona do sukcesu. Następnie kapituła wybierze najciekawsze i najbardziej spektakularne przykłady spełnienia biznesowych ambicji przez uczestniczki akcji. Ponadto, finalistki konkursu staną się bohaterkami cyklu specjalnych akcji promocyjnych, realizowanych w kolejnych wydaniach katalogu Oriflame. 

Zdjęcia do publikacji powstaną na sesji fotograficznej koordynowanej przez agencję ADnova. Zostaną one wykorzystane zarówno w katalogu Oriflame, jak również w cyklicznym magazynie Business & Beauty. W ramach kampanii powstanie także ogólnodostępna edukacyjna platforma internetowa, do której kontent fotograficzny i filmowy stworzy i dostarczy agencja. 

Agencja reklamowa ADnova współpracuje z koncernem Oriflame od blisko 4 lat. Do jej zadań należy głównie opracowanie i realizacja programów strategicznych oraz loterii, a także produkcja sesji fotograficznych i materiałów filmowych. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij