Havas Media wprowadza nową markę na rynek chemii gospodarczej

Na polskim rynku debiutuje nowa marka środków czystości – Sanytol, oferująca serię produktów dezynfekujących przeznaczonych do użycia w domu. Launch produktu wspiera kampania promocyjna w telewizji, do której media zakupił dom mediowy Havas Media.
O autorze
1 min czytania 2017-04-26

Na polskim rynku pojawiła się nowa marka produktów czyszczących i dezynfekujących Sanytol, będąca w portfolio brandów hiszpańskiego koncernu AC Marca. To międzynarodowa grupa – obecna ze swoimi markami w ponad 60 krajach – z siedzibą w Barcelonie, która w zeszłym roku otworzyła swoje przedstawicielstwo w Polsce (10. na świecie). Portfolio marek koncernu obejmuje produkty w kategorii środków gospodarstwa domowego, higieny osobistej, klejów i produktów do DIY oraz dermokosmetyków.

Na polskim rynku dostępne będą produkty dezynfekujące marki Sanytol, przeznaczone do czyszczenia, prania, odświeżania oraz ochrony osobistej. To, co wyróżnia produkty na tle konkurencji, to formuły pozbawione chloru, dzięki czemu w bezpieczny dla zdrowia sposób można skutecznie dezynfekować wszystkie miejsca w domu, usuwając bakterie, wirusy i grzyby.

– Nasza oferta produktów marki Sanytol idealnie wpisuje się w obecne trendy zdrowego trybu życia. Produkty Sanytol nie tylko skutecznie czyszczą, ale także dezynfekują, zabijając 99,9% bakterii, wirusów i grzybów, a jednocześnie nie zawierają chloru. Dostrzegamy bardzo duży potencjał sprzedaży tej kategorii produktów, a wielkość i wzrosty sprzedaży w wielu krajach Europy tylko nas w tym utwierdzają. Oczywiście zbudowanie świadomości kategorii produktów Sanytol wymaga włączenia w szereg naszych aktywności promocyjnych i  marketingowych także reklamy telewizyjnej. Zdecydowaliśmy się powierzyć to zadanie firmie Havas Media, ponieważ to międzynarodowa firma, z którą realizujemy podobne projekty na innych europejskich rynkach – powiedział Mirosław Micewicz, General Manager AC Marca Poland Sp. z o.o.

W ramach kampanii prowadzone są działania w telewizji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj