Firma Nationale Nederlanden zaufała PHD Media Direction, która wraz z partnerem strategicznym – Audience Network będzie odpowiadać za działania performance dla marki, a także za regularne kampanie display. Agencja będzie również w pełni zaangażowana w przygotowanie kreacji oraz landing page dla Klienta.
W przetargu PHD Media Direction pokonało m. in. Value Media, dotychczasowego partnera Nationale Nederlanden.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Branża ubezpieczeniowa jest niezwykle wymagająca. Jesteśmy dumni, że Nationale Nederlanden zdecydowało się zaufać właśnie nam – powiedziała Maria Kiełczyńska, Managing Director PHD Media Direction.